معرفی بهترین انگشتر زنانه و مردانه

انگشتر ها از دیر باز در بین ایرانیان از محبوب ترین زیورآلات ها بوده و امروزه انواع بسیاری از آن ها در بین زنان و مردان استفاده می شود. در این مطلب به معرفی بهترین انگشتر زنانه و مردانه می پردازیم و به شما جذاب ترین انگشتر ها را معرفی می کنیم. تا در خرید انگشتر بتوانید بهترین انگشتر متناسب با دستتان را انتخاب بکنید. در ادامه همراه ما باشید تا بهترین انگشتر مردانه و زنانه را ببینید.
کد خبر : 21003
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401 - 8:31
معرفی بهترین انگشتر زنانه و مردانه
Print Friendly, PDF & Email

انگشتر ها از دیر باز در بین ایرانیان از محبوب ترین زیورآلات ها بوده و امروزه انواع بسیاری از آن ها در بین زنان و مردان استفاده می شود. در این مطلب به معرفی بهترین انگشتر زنانه و مردانه می پردازیم و به شما جذاب ترین انگشتر ها را معرفی می کنیم. تا در خرید انگشتر بتوانید بهترین انگشتر متناسب با دستتان را انتخاب بکنید. در ادامه همراه ما باشید تا بهترین انگشتر مردانه و زنانه را ببینید.

 

انگشتر از کجا آمده ؟

 

قبل از اینکه به معرفی بهترین انگشتر زنانه و مردانه بپردازیم بیاید ببینیم انگشتراز کجا آمده است ؟  زمانی که می گوییم انگشتر ها تاریخچه ای دیرینه دارند منظورمان صد سال یا پانصد سال نیست! بلکه از زمانی که انسان توانست نیاز های اولیه خود را مرتفع کند، سپس به فکر آرایش و آراستن خود کرد. از حالت دادن به مو ها و استفاده ی انواع اقسام متریال هایی که در اطراف خود داشت به عنوان زینت دهنده. انگشتر ها از همان زمان در جنس های مختلف مورد توجه انسان ها بودند زیرا در عین کوچک و ساده بودن، زیبایی خاصی را به دست افراد می داد.

 

تاریخچه ی انگشتر ها حتی در بین مصریان باستان نیز از اهمیت خاصی برخوردار بوده و شواهدی که در دست داریم نشان می‌دهد که انگشتر، در بین انسان هایی که در مکان و زمان مصر باستان، در پی تکامل مُهر ظهور کرده است زیرا در آن زمان مُهر‌ها نشانه قدرت بودند، و کسانی که مُهر‌های برجسته و انگشتر خاتم مُهر به دست داشتند به عنوان اشخاص قدرتمند و مورد احترام و همینطور امین در بین مردم قرار می‌گرفتند.

 

گفته می شود که تبدیل شدن مهر خاتم که به عنوان یک امضا در آن زمان مورد استفاده قرار می گرفته است، به زینت به زمان مصریان بر می گردد.

 

در ایران باستان نیز انگشتر ها از اهمیت خاصی برخوردار بودند. به طوری که مقامات بالا برای انتقال اعتماد و دادن اختیارات به شخصی انگشتر خود را به آنها می دادند. در زمان ظهور اسلام، اسلامیان نیز مانند هر مذهب دیگر که دارای نشانه هایی هستند نشانه هایی را داشتند که یکی از این نشانه ها داشتن انگشتر در دست راست بود.

 

معرفی بهترین انگشتر های زنانه و مردانه :

 

انگشترها دارای انواع مختلفی هستند که ممکن است جنس آن ها با یکدیگر دارای تفاوت هایی باشد که باعث شده است سلایق مختلفی در این زمینه ایجاد شود سایت طلا و جواهر هایی هستند که بهترین انگشترهای مردانه و زنانه را روانه بازار می کنند. در هر صورت با هر سلیقه ای که هستید و دارید این مطلب را می خوانید، می خواهیم بهترین هایی که می توانید از انگشتر را ببینید برایتان نشان دهیم.

 

ارزش افزوده فروشگاه طلا و جواهر که اقدام به طراحی و ساخت انگشتر های زیبا می کنند بسیار زیاد است و امیدواریم در ایران عزیزمان بیشتر و بیشتر به این امر توجه شود .

 

انگشتر های رسمی :

 

بیشتر انگشتر هایی که در این دسته قرار می گیرند انگشتر هایی از جنس نقره و طلا هستند که دارای سنگ هایی هستند. این سنگ ها می توانند در شکل ها و اندازه های مختلف روی کار قرار بگیرند و زیبایی درخشان را به انگشتر بیافزایند.

 

انگشتر هایی که بیشتر به عنوان حلقه مورد استفاده قرار می گیرند از این دسته انگشتر ها هستند. اغلب انگشتر های رسمی در اندازه های بزرگ هستند و در بین مردان و زنان از مقبولیت بالایی برخوردار هستند. بیشتر انگشتر هایی که دارای یک سنگ هستند در بین این انگشتر ها پیدا می شوند و می توانید انواع نقره، طلا و … آن ها را در بازار با سنگ های مختلف پیدا کنید.

 

انگشتر های مینیمال :

بیشترین محبوبیت و همینطور کانون توجهاتی که در این سال های اخیر به حوزه ی خرید انگشتر منعطف شده مربوط به انگشتر های مینیمال است. انگشتر های مینیمال با اصل سادگی در طرح و رنگ توانسته اند کاربران زیادی را به خود جذب کنند و برای آن ها زیبایی هایی را ارائه دهند که هیچ انگشتر دیگری نتوانسته بود.

 

زمانی که می خواهید از انگشتر و یا به طور کلی از زیور آلات مینیمال استفاده کنید این نکته مهم کلیدی را در نظر داشته باشید که جواهرات خطوط ساده و ظریف داشته باشند و ظاهر کلی شما را هم ساده جلوه بدهند. انگشتر های مینیمال دارای انواع مختلفی هستند که برای دست های متفاوت زنانه و مردانه زیبا هستند و می توانید از بین آنها انگشتر مورد علاقه ی خود را پیدا کنید.

 

انگشتر جواهر :

 

قبل از اینکه انواع جذاب انگشتر های جواهر را ببینید و بشناسید بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که جواهر چیست؟ زمانی که یک انگشتر صرفا با طلا ساخته شده باشد به آن انگشتر طلا می گویند، اما زمانی که یک انگشتر یا هر زیورآلات دیگر از طلا و یک سنگ قیمتی یا نیمه قیمتی ساخته شده باشد به آن جواهر می گویند. انگشتر های جواهر با انواع سنگ های قیمتی ساخته شده اند و بسیار زیبا هستند. اگر یک خانم و یا آقایی هستید که خاص بودن و شیک بودن استایل تان برای تان اهمیت دارد، انگشتر جواهر یک گزینه ی مناسب برای شماست.

 

انگشتر های کلاسیک :

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید یک انگشتر همیشگی داشته باشید و علاقه ای به تغییر دادن انگشتر خود ندارید این انگشتر های کلاسیک بهترین گزینه برای شما هستند. زیرا انگشتر های کلاسیک اغلب در طرح های ساده طراحی می شوند و هیچگاه از مد نمی افتند. انگشتر های سنگ دار کلاسیک معمولا تنها یک سنگ دارند و طرح شلوغی را ندارند که این مهم ترین ویژگی این انگشتر هاست.

 

چه مدل انگشتری را انتخاب کنم؟

 

بجز سلیقه ی شخصی تان که در انتخاب انگشتر حائز اهمیت است، مدل انگشتان شما نیز در زیبا تر نشان دادن انگشتر تاثیر به سزایی را دارد. برای مثال بهترین انگشتر برای کسانی که انگشت بلند دارند انگشتر هایی است که دارای پهنای متوسط هستند و یا انگشتر هایی که دارای سنگ های گرد هستند.

 

برعکس کسانی که انگشت های کوتاه دارند بهتر است انگشتر های با پهنای کم انتخاب کنند تا انگشتان شان بلند تر دیده شود. این افراد می توانند از انگشتر هایی که سنگ های کوچک دارند نیز استفاده کنند.

 

بهترین انگشتر زنانه و مردانه زمانی که با روحیه و سلایق شخصی شما و همینطور با شکل انگشتان شما سازگار باشد می تواند زیبایی چشم گیر را به دستانتان ببخشد.

 

امیدوارم این معرفی بهترین انگشتر زنانه و مردانه را دوست داشته باشید و بتوانید انگشتر مناسب خود را پیدا کنید. شما کدام نوع از انواع انگشتر ها را دوست دارید؟ در قسمت نظرات بنویسید .

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.