افزایش کیفیت ارائه خدمات بانکی با اجرای طرح نیازسنجی آموزشی در بانک ایران زمین

دهمین دوره همایش سراسری رؤسای شعب استان‌های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با حضور مدیر و معاون شعب استان، برگزار شد.
کد خبر : 21418
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 - 15:10
افزایش کیفیت ارائه خدمات بانکی با اجرای طرح نیازسنجی آموزشی در بانک ایران زمین
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این همایش سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان ضمن توضیح اجمالی از آمار و عملکرد شعب در مدت زمان سپری شده از سال، گفت: امید مهمترین ابزار پیشرفت است و علت اصلی موفقیت در هر سازمان انگیزه و کارآمدی است.

سلیم بهرامی آموزش کارکنان را یکی از اولویت‌های مهم در سازمان بیان کرد و افزود: ما در بانک ایران زمین با اجرای طرح نیازسنجی آموزشی توانستیم علاوه بر افزایش سطح آگاهی همکاران، خدمت رسانی و معرفی سرویس‌ها به مشتریان را با کیفیت و دقت بیشتری انجام دهیم.

مدیر شعب استان بر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری تاکید کرد و گفت: ما باید در شرایط اقتصادی کنونی، با تسریع و ساماندهی در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری، نیاز‌های مشتریان را تا حد توان کاهش دهیم.

سلیم بهرامی تمرکز بیشتر همکاران بر روی خدمات بانکداری مدرن را امری جدی بیان کرد و افزود: کارکنان شعب باید ضمن اطلاع کامل از آخرین دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها در حوزه بانکداری دیجیتال، سرویس‌های این حوزه را در اختیار مشتریان قرار داده و اطلاعات کامل را در اختیار آنان قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.