بارز همچنان در صدر

گروه صنعتی بارز در دوره ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ همچون روند سالیان گذشته بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده است.
کد خبر : 21907
تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 - 14:42
بارز همچنان در صدر
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، با توجه به اینکه گروه صنعتی بارز محصولات خود را در گروه‌های مختلف تایر تولید می‌نماید، به همین دلیل مشتریان نهایی آن نیز بر اساس این گروه بندی به بخش‌های متفاوتی تقسیم بندی می‌شوند. به طور کلی میتوان مشتریان گروه صنعتی بارز را به چهار دسته مختلف به شرح زیر تقسیم بندی نمود:

دسته‌ی اول که بزرگترین شبکه توزیع در گروه صنعتی بارز است مربوط به فروش مستقیم به نمایندگان، فروش مستقیم در بورس و فروش مستقیم در سرویس سنتر‌ها می‌باشد. در این بخش نمایندگان فروش از بیشترین سهم برخوردار بوده که در سراسر کشور در شبکه‌ای بزرگ اقدام به فروش تایر‌های بارز می‌نمایند.

دسته‌ی دوم مشتریان بارز خودروساز‌ها بوده که شامل تولیدکنندگان خودرو‌های سواری، سنگین، وانتی، کشاورزی و راهسازی میباشند. همکاری با خودروسازان که نیازمند تایر‌های باکیفیت به عنوان تایر اصلی برای خودرو‌های تولیدی خود میباشند، به دلیل تأثیری که میتواند در برند گروه صنعتی بارز داشته باشد و همچنین نشان دهنده توانمندی‌های این شرکت در حوزه‌های فنی، تکنیکی و سیستم‌های مدیریتی است به عنوان یکی از اولویت‌های بارز است.

دسته‌ی سوم مشتریان بارز، شرکت‌ها و سازمان‌ها بوده و دسته‌ی چهارم مشتریان بازار‌های صادراتی می‌باشد.

بررسی تولید تایرسازان در ایران نشان می‌دهد گروه صنعتی بارز به مدت ۲۰ سال متوالی رتبه ۱ میزان تولید تایر کشور را حفظ نموده است. طبق آمار انجمن صنفی تایر کشور، تولید تایر، تیوب و نوار خودرو در سال گذشته حدود ۲۶۷ هزار تن گزارش شده است که در این میان گروه صنعتی بارز با تولید بیش از ۱۲۵ هزار تن سهم ۴۶,۹۲ درصدی از تولیدات کل کشور را کسب نموده است.

بارز همچنان در صدر

نمودار درصدی سهم وزنی تولید هر یک از تولید کنندگان داخلی تایر تا انتهای سال ۱۴۰۰ به شرح زیر می‌باشد:

بارز همچنان در صدر

گروه صنعتی بارز از طریق نمایندگان و عاملین فروش، بورس کالا، خودروسازان و شرکت‌ها و سازمانها، عمدتا با مشتری نهایی داخلی و از طریق واحد صادرات با مشتریان خارجی در ارتباط است و از این طریق محصولات خود را به فروش میرساند و از همین طریق اطلاعات لازم دربارهی مشتریان را بدست میآورد. همچنین مصرف کنندگان می‌توانند از طریق وبگاه گروه صنعتی بارز به آدرس www.barez.org جهت دریافت نوبت برای خرید و نصب تایر با قیمت مصوب در سرویس سنتر‌ها اقدام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.