همزمان با ایام الله دهه فجر صورت گرفت؛

اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در شرکت نفت ایرانول

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول به همراه جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان این شرکت امروز یکشنبه ۱۶ بهمن روز انقلاب اسلامی؛ کارگران، اصناف، صنعتگران، تولید دانش بنیان، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران برگزار کردند.
کد خبر : 22119
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 بهمن 1401 - 9:08
اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در شرکت نفت ایرانول
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، مهندس حسینی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول ضمن تبریک ولادت امام علی (ع) و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: اگر بخواهیم پرچم اسلام و ایران همواره با افتخار برافراشته باشد باید تلاش کنیم بهترین نسخه خود را در جایگاهی که هستیم به نمایش بگذاریم و یقینا در این حالت روح پر فتوح امام راحل و شهدای عظیم الشان از ما راضی و خشنود خواهد شد.

وی افزود: اگر بتوانیم در حوزه کاری خود با تلاش مضاعف و همدلی باعث افزایش بهره وری شویم و جایگاه ایرانول را در کنار بزرگترین شرکت‌های فعال در صنعت روانکار تثبیت نماییم، توانسته ایم پرچم اسلام و ایرانول را با افتخار بالا نگه داشته و در غیر این صورت خلاف جریان انقلاب اسلامی ایران حرکت کرده ایم، بنابراین از همه شما میخواهم به فکر ارتقاء خود در حوزه شخصی و سازمانی باشید که این امر قطعا منجر به تحقق اهداف و آرمان­‌های رهبر کبیر انقلاب و شهدا خواهد شد.

گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم پرچم جمهوری اسلامی ایران بطور همزمان در پالایشگاه روغنسازی تهران، آبادان و شرکت روانکاران احیاء سپاهان به اهتزاز درآمد.

در پایان مراسم معاونین، مدیران و کارگران شرکت نفت ایرانول با حضور در بهشت زهرا قطعه شهدای انقلاب و مرقد مطهر امام خمینی (ره) با قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.