در حوزه خودرو‌های سنگین؛

گروه بهمن رتبه برتر خدمات فروش را به خود اختصاص داد

بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.
کد خبر : 22806
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 15:47
گروه بهمن رتبه برتر خدمات فروش را به خود اختصاص داد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، شاخص‌های اصلی این ارزیابی، طبق دستورالعمل ضوابط خدمات فروش خودرو شامل ارزیابی نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدماتی مانند وضعیت نمایندگی ها، سیستم‌های ارتباطی و اطلاعاتی، رعایت ضوابط روش‌های متفاوت فروش، ضوابط حمل خودرو، رسیدگی به شکایت و… است که کلیه شرکت‌های عرضه کننده خودرو در ۴ حوزه مذکور مورد سنجش قرار گرفتند.

بر اساس نمرات منتشر شده، بهمن دیزل و سیبا موتور از نظر «وضعیت نظام مدیریتی شرکت‌ها» نمره ۸۴ را از صد نمره بدست آورده‌‎اند که متوسط نمره شرکت‌های خودروساز سنگین در این شاخص ۳۶ است. اختلاف فاحش نمره بهمن دیزل و سیبا موتور، در این شاخص کیفیت نظام مدیریتی این شرکت را نشان می‌دهد.

از نظر «میزان رضایتمندی مشتریان» نیز سیبا موتور نمره ۷۴ و بهمن دیزل نمره ۶۴.۶ را بدست آورده‌اند.
در ارزیابی «وضعیت نمایندگی‌های مجاز» نیز همچنان بهمن دیزل، رتبه برتر داشته و با نمره ۷۳.۹ مقام نخست و سیبا موتور با نمره ۶۹.۸ مقام سوم و میانگین نمره صنعت سنگین ۴۱ گزارش شده است. در این شاخص فضا، نیروی انسانی، الزامات محیطی، تجهیزات و فرآیند‌ها ارزیابی می‌شود.

این گزارش حاصل ارزیابی ۱۷ شرکت خودروساز، ۲۳۶ نمایندگی مجاز عرضه کننده خودروی سنگین در سال ۱۴۰۱ و مصاحبه با ۴۶۲ هزار مشتری بوده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.