در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارخانجات تولیدی تهران مطرح شد؛

راه‌اندازی پارک علم و فناوری و خط تولید چرم مصنوعی با همکاری شرکت خارجی در سال جاری

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارخانجات تولیدی تهران، صبح یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با حضور اعضای هیات مدیره و سهامداران برگزار شد.
کد خبر : 23630
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 - 16:24
راه‌اندازی پارک علم و فناوری و خط تولید چرم مصنوعی با همکاری شرکت خارجی در سال جاری
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، در این مجمع که به ریاست مهراب برزویی، معاون امور شرکت‌ها و مجامع این هلدینگ برگزار شد، گزارش فعالیت هیات مدیره شرکت کارخانجات تولیدی تهران توسط مدیرعامل شرکت ارائه و در ادامه، گزارش حسابرس با تکالیف مجمع و تصویب صورت‌های مالی انجام پذیرفت.

یکی از مهمترین موارد مورد بحث در این مجمع، راه‌اندازی خط تولید چرم مصنوعی با سرمایه‌گذاری خارجی در سال جاری است که براساس مصوبات هیات مدیره شرکت کارخانجات تولیدی تهران و تایید هیات شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری اقدام شده است.

راه‌اندازی و استقرار پارک علم و فناوری شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در محل شرکت کارخانجات تولیدی تهران از دیگر اقدامات مهم مطرح شده در این مجمع بود که با هدف استفاده از فضای راکد کارخانه برای اقدامات نوآورانه و به کارگیری نخبگان در پروژه‌های متنوع شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری تاسیس می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.