روایت پیشرفت:

از تولید تایر پیکان۱۳۷۲ تا تایر هواپیما ۱۴۰۲ در بازدید بزرگترین کاروان رسانه‌ای کشور از مجتمع بارز کرمان

اولین همایش و اردوی روایتگران پیشرفت به همت بسیج رسانه با حضور بیش از صد نفر از مدیران ارشد، خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی با بازدید از مجتمع بارز کرمان به کار خود پایان داد.
کد خبر : 24653
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 - 8:51
از تولید تایر پیکان۱۳۷۲ تا تایر هواپیما ۱۴۰۲ در بازدید بزرگترین کاروان رسانه‌ای کشور از مجتمع بارز کرمان
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط‌عمومی گروه صنعتی بارز، بزرگ‌ترین کاروان رسانه‌ای کشور با حضور بیش از ۱۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی و مدیران ارشد رسانه‌های شرکت‌کننده در نخستین همایش روایتگران پیشرفت از ۷۰ رسانه از خط تولید مجتمع بارز کرمان بازدید و از نزدیک با ظرفیت‌های صنعت تایر کشور آشنا شدند.

در این بازدید جمال میرزایی مدیرعامل گروه صنعتی بارز با بیان اینکه سال ۷۲ اولین تولید مجتمع بارز کرمان با تولید تایر خودرو پیکان آغاز شد از روند پیشرفت بارز سخن گفت تا جایی که در سال ۱۴۰۲ تایر هواپیما که دارای شرایط و فنّاوری و حساسیت بالایی است در گروه صنعتی بارز تولید شده است.


مدیرعامل بارز در این بازدید اظهار داشت: امروزه گروه صنعتی بارز با فنّاوری روز دنیا در حال فعالیت است.

وی با اشاره به تولید ۳۰ سایز جدید تایر در سال گذشته از امکان تولید هر سایز جدیدی که صنعت خودروسازی کشور به آن نیاز داشته باشند سخن گفت

میرزایی با بیان اینکه سال گذشته رکورد تولید تایر در بارز شکسته شد از ۲۷۰ هزار تن تولید گروه صنعتی بارز سخن گفت که حدود ۱۳۰ هزار تن آن در استان کرمان بوده است وی افزود: طرح توسعه افزایش تولید حدود ۱۱۰ هزار تنی جدید نیز با حمایت شستا و گروه توسعه ملی تعریف پروژه شده است.

ایشان هدف‌گذاری گروه صنعتی بارز را کاهش هزینه‌های تولید و بهبود کیفیت اعلام نمود و مجموعه بارز را که دارای دانش فنی به‌روز تولید تایر در دنیا است افتخار بزرگی برای کشور دانست.

نخستین همایش روایتگران پیشرفت به همت بسیج رسانه با حضور بهادر جهرمی سخنگوی دولت در راستای تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان کرمان در روز‌های ۲۴ و ۲۵ خردادماه برگزار شد و خبرنگاران رسانه‌های خارجی مستقر در ایران، مدیران روزنامه‌ها و رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مطرح کشور از نزدیک بخشی از ظرفیت‌ها و دستاورد‌های استان کرمان را مشاهده کردند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.