افزایش سودآوری و چشم انداز روشن پتروشیمی مروارید از نگاه سهامداران

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی مروارید با حضور نمایندگان و سهامداران این شرکت برگزار، چشم‌انداز شرکت ترسیم و برنامه‌های آتی شرکت و راه‌های رسیدن به افزایش سود و کارایی فرآیند با هدف خلق ثروت و ارزش افزوده بالاتر تشریح شد.
کد خبر : 24937
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1402 - 9:06
افزایش سودآوری و چشم انداز روشن پتروشیمی مروارید از نگاه سهامداران
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی شرکت پتروشیمی مروارید، دکتر انصاری نیک عضو هیأت مدیره پتروفرهنگ و رئیس مجمع پتروشیمی مروارید در پایان این جلسه با رضایت از گزارشات ارایه شده توسط هیئت مدیره شرکت گفت: در مجمع، گزارش اقدامات ارائه شد و امید است در سال مالی ۱۴۰۲ با برنامه‌های تدوین شده از سوی هیئت مدیره، شرکت پتروشیمی مروارید با درخشش بیشتر به جایگاه واقعی خود برسد.

وی افزود: گزارشات خوبی از بهبود در فرآیند‌های تولید و عملکرد مالی از سوی هیئت مدیره ارائه گردید و برنامۀ پیشنهاد شده یک چشم انداز بلند مدت با هدف تمرکز بر بهینه سازی فروش و کارایی فرآیند بوده که نشان می‌دهد چشم انداز و آینده مروارید روشن خواهد بود.

دکتر انصاری نیک همچنین یک خبر خوش به سهامداران بازار سرمایه داد و تصریح کرد: شرکت پتروشیمی مروارید با افزایش سودآوری در آیندۀ نزدیک آماده عرضه در بازار سرمایه خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.