مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام پتروشیمی جم برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ شرکت پتروشیمی جم راس ساعت ۰۹:۰۰ صبح چهارشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور اکثریت ۸۱/۹ درصدی سهامداران در محل سالن تلاش مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش تهران برگزار شد.
کد خبر : 25022
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1402 - 8:51
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام پتروشیمی جم برگزار شد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم؛ جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه پتروشیمی جم با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و کلیپی از دستاورد‌ها و اقدامات پتروشیمی جم برای حاضرین اکران و با اعلام حضور ۸۱/۹ درصد از سهامداران، رسمیت جلسه اعلام شد.

در ابتدای جلسه دکتر زمانپور مدیرعامل سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به‌عنوان رئیس مجمع توسط مجری به جایگاه دعوت و جلسه رسمی توسط رئیس مجمع آغاز شد.

دکتر زمانپور در این جلسه ضمن اشاره به اینکه شرکت پتروشیمی جم یکی از شرکت‌های وابسته به هلدینگ صبا انرژی می‌باشد گفت: پتروشیمی جم در سال گذشته با همت و درایت مدیران و کارکنان اقدامات ارزنده ایی را انجام داده است که آثار و برکات خیرآن برای کل کشور می‌باشد.

مدیرعامل سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه گفت: یکی از پروژه‌های استراتژیک پتروشیمی جم پروژه PDH/PP است که آغاز عملیاتی اجرایی آن با حضور وزیر محترم نفت شکل گرفت و به لطف خداوند درخصوص بحث تثبیت موقعیت زمین و تامین منابع مالی این پروژه اقدامات نهایی و مثبتی شکل گرفته است.

در ادامه و پس از استقرار اعضای هیئت رئیسه، مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم به عنوان دبیر مجمع به ارائه گزارش فعالیت هیات مدیره در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ پرداخت.

عبدالرحیم قنبریان ضمن اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای و بازار‌های صادراتی جدید گفت: در سال ۱۴۰۱ برای اولین بار به بازار‌های هند و سوریه راه پیدا کردیم و در بازار هند موفق به فروش ۸۵ هزار تن از محصولات پلیمری شدیم که هدف امسال پتروشیمی جم ورود به بازار آفریقا است.

در ادامه‌ی این جلسه نماینده سازمان حسابرسی به ارائه گزارش سازمان حسابرسی پرداخته و بند‌های این گزارش در حضور سهامداران قرائت شد. پس از قرائت هر یک از بندها، پرسش و پاسخ بین رئیس مجمع و حاضران انجام و همچنین به پرسش‌های آنلاین نیز پاسخ داده شد.

دستور جلسه مجمع عمومی عادی فوق‌العاده صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱ شرکت پتروشیمی جم شامل گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱ انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره، پاداش هیئت مدیره و سایر موارد بود.

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی جم در خصوص تمامی موارد دستور جلسه یک به یک بحث و بررسی صورت گرفت و با رای اکثریت سهامداران مورد تصویب واقع شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.