برنامه ریزی پتروشیمی جم برای نفوذ حداکثری به بازار بکر کنیا

پتروشیمی جم اولین حضور خود در کمپلاست ۲۰۲۳ به عنوان بزرگترین نمایشگاه تخصصی حوزه پلاستیک در کنیا را با هدف دستیابی به بازار بکر آفریقا برای محصولات پایین دستی خود تجربه میکند.
کد خبر : 25130
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402 - 9:40
برنامه ریزی پتروشیمی جم برای نفوذ حداکثری به بازار بکر کنیا
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی جم، این شرکت بمنظور خلق بازار‌های جدید برای محصولات خود در قاره آفریقا، کمپلاست نایروبی را هدف قرار داده و طی جلساتی که کارشناسان شرکت در اولین روز نمایشگاه با بازرگانان هندی و آفریقایی داشته اند به دنبال ایجاد فضایی مثبت برای صادرات محصولات خود بوده است.

شرکت‌ها و تولید کنندگان هندی به عنوان بزرگترین فعالان این بازار در حال حاضر از گرید‌های تولیدی عربستان، امارات و مصر بهره می‌برند و مذاکرات صورت گرفته حاکی از این است که به دنبال جایگزینی این گرید‌ها و دستیابی مستقیم و بدون واسطه به محصولات ایرانی هستند.

قابل توجه آنکه کنیا به دلیل قوانین محیط زیستی خود، در زمینه تولیدات پایین دستی محصولات پتروشیمی بازار بکری به شمار می‌آید. این کشور که توسعه مصرف محصولات پتروشیمی را با جذب تولیدکنندگان خارجی در دید بلند مدت خود گنجانده است بابرنامه ریزی بر روی قیمت می‌تواند شرایط نفوذ حداکثری در این بازار را برای پتروشیمی جم فراهم آورد.

شایان ذکر است کمپلاست ٢٠٢٣ از یازدهم جولای فعالیت خود را به مدت ٣ روز در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی کنیا واقع در نایروبی آغاز کرده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.