افزایش صادرات قیر توسط نفت پاسارگارد

فروش و صادرات قیر توسط نفت پاسارگارد افزایش یافت.
کد خبر : 25368
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1402 - 10:27
افزایش صادرات قیر توسط نفت پاسارگارد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، جمع فروش داخلی و صادراتی شرکت نفت پاسارگارد طی عملکرد ۳ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ به میزان ۳۷۵۱ میلیارد تومان رسید که در مدت مشابه سال قبل میزان فروش این شرکت ۲۱۱۹ میلیارد تومان بود.

رشد ۷۷ درصدی جمع فروش شپاس

شرکت نفت پاسارگارد که با نماد شپاس در بازار سرمایه شناخته می‌شود در ۳ ماه نخست سال گذشته ۲۱۱۹ میلیارد تومان درآمد کسب نموده بود که درفروردین اردیبهشت و خرداد ماه امسال با رشد ۷۷ درصدی میزان درآمد آن به ۳۷۵۱ میلیارد تومان رسید از این مبلغ ۲۴۳۴ میلیارد تومان متعلق به بخش صادرات و ۱۳۱۶ میلیارد تومان مربوط به فروش محصولات نفت پاسارگارد در بازار‌های داخلی می‌باشد.

جهش ۱۹۵ درصدی صادرات نفت پاسارگارد

براساس جدیترین اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال میزان صادرات نفت پاسارگارد در ۳ ماهه ابتدایی سال گذشته ۸۲۳ میلیارد تومان بود که با رشد ۱۹۵ درصد در ۳ ماهه ابتدایی امسال به ۲۴۳۴ میلیارد تومان رسیده است.

میزان صادرات هریک از محصولات شپاس به ترتیب شامل قیر‌های نفوذی ۹۰۲ میلیارد تومان، قیر‌های عملکردی ۵۳۰ میلیون تومان، قیر ویسکوزیته ۱۳۶۰ میلیارد تومان، قیر پلیمری ۱۲.۶ میلیارد تومان، قیر مظروف ۱۳۳ میلیون تومان، قیر جامبوبگ ۱۳۳ میلیارد تومان می‌باشد.

افزایش فروش محصولات شپاس در بازار‌های داخلی

نفت پاسارگارد در ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۲۹۶ میلیارد تومان از محصولات خود را در بازار‌های داخلی عرضه نموده بود که با رشد ۱.۵ درصدی  طی عملکرد ۳ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ به میزان ۱۳۱۶ میلیارد تومان رسید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.