با حضور خبرنگاران؛

دستاورد‌های پنج ماه حضور دکتر غلامپور در مروارید تشریح شد

سه دستاورد مهم پتروشیمی مروارید در مدت پنج ماه حضور دکتر اسدالله غلامپور: رکورد و جهش تولید و عبور از ظرفیت اسمی واحد الفین؛ امکانسنجی، اخذ مجوز و زمین پروژه احداث مجتمع تولیدی PET و افزایش سودآوری.
کد خبر : 25891
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 10:08
دستاورد‌های پنج ماه حضور دکتر غلامپور در مروارید تشریح شد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی شرکت پتروشیمی مروارید؛ به مناسبت روز خبرنگار، آیین قدردانی از خبرنگاران و فعالان رسانه ­ای چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر و نشست خبری مدیرعامل در سالن آمفی تئاتر شرکت پتروشیمی مروارید برگزار شد.

بنابر این گزارش دکتر غلام­پور ضمن تبریک روز خبرنگار، از همراهی صادقانه اصحاب رسانه و مطالبه‌گری ایشان قدردانی کرد.

وی مطالبه ­گری و نقد را اصلی ­ترین رسالت خبرنگار دانست و افزود: بدون شک مطالبه­ گری منصفانه و نقد کارشناسانه می ­تواند نه تنها باعث پیشرفت و آبادانی شرکت یا یک منطقه گردد بلکه می­ تواند شرکت ­ها را هم در مسیر بهبود خدمات یاری کند.

مدیرعامل پتروشیمی مروارید در ادامه با اشاره به فعالیت­‌های شرکت در زمینه ­های تولید، توسعه، محیط زیست، رفاه کارکنان و مسئولیت­های اجتماعی، گزارشی از این موارد را ارائه کرد.

در ادامه تعدادی از خبرنگاران ضمن بیان دیدگاه ­ها، نقد‌ها و پیشنهادات خود در صحبت‌هایی از تلاش‌های موثر مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید در زمینه‌های مختلف قدردانی کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.