مدیرعامل بانک رفاه کارگران: جامعه پزشکی نقش مهمی در فرایند توسعه کشور دارند

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن روز پزشک و داروساز، را تبریک گفت.
کد خبر : 25957
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 - 9:04
مدیرعامل بانک رفاه کارگران: جامعه پزشکی نقش مهمی در فرایند توسعه کشور دارند
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

هفته اول شهریور ماه در تقویم ملی کشور مقارن با ایام فرخنده‌ای است و جامعه پزشکی کشور روز‌های “پزشک” و “داروساز” را جشن می‌گیرند. این روز‌ها را به این عزیزان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در عصر کنونی که تغییرات با شتاب زیادی در حال رخ دادن است، جامعه پزشکی نقش مهم و حیاتی در فرایند توسعه و امنیت اجتماعی و روانی شهروندان بر عهده دارد. پزشکان با استفاده از دانش خود، نه تنها به درمان بیماران می‌پردازند و درد و رنج ناشی از بیماری را می‌زدایند، بلکه با ایجاد آرامش، امید بخشی را در جامعه ترویج می‌کنند.

امروزه، سنگ بنای توسعه و پیشرفت، نیروی انسانی سالم، قوی، با تجربه و کاردان است. شکوفایی کشور بدون توجه به حوزه سلامت که در پرورش نیروی انسانی سالم، قوی و با انگیزه نقش دارد، امکان پذیر نیست. جامعه پزشکی طبقه‌ای فرهیخته و پرتلاشند که باید قدردان این تلاش‌ها بود و دست آنان را به گرمی فشرد.

یکی از افتخارات بانک رفاه کارگران، خدمت رسانی به جامعه پزشکی کشور است. در طی یک دهه گذشته، تعامل و همکاری‌های متقابل با دانشگاه‌های علوم پزشکی، تأسیس شعبه در بسیاری از بیمارستان‌های کشور و خدمت رسانی مطلوب به جامعه پزشکی، بخشی از تلاش‌های بانک در این عرصه است؛ به گونه‌ای که از بانک رفاه به عنوان بانک عامل حوزه سلامت کشور یاد می‌شود و این روند همچنان ادامه دارد.

از درگاه خداوند متعال برای همه فعالان حوزه سلامت کشور به ویژه پزشکان و دارو سازان، سلامتی و توفیق خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به هموطنان عزیز را مسئلت می‌نمایم.
اسماعیل للـه گانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.