بانک ملی با بله به خوبی ارز اربعین را تامین کرد

عضو کمیسون اقتصادی مجلس گفت:نزدیک ۴ میلیون نفر زائر از کشورمان برای زیارت اربعین به کشور عراق عازم شدند و این‌ها نیازمند ارزبودند و دولت و بانک مرکزی و بانک ملی به خوبی تامین کردند.
کد خبر : 26275
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1402 - 13:13
بانک ملی با بله به خوبی ارز اربعین را تامین کرد
Print Friendly, PDF & Email

غلامرضا مرحبا، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با وقت خبر، در خصوص اقدامات اخیر بانک مرکزی و بانک ملی برای زائران اربعین و تمهیدات برای دریافت ارز اربعین گفت: نزدیک ۴ میلیون نفر زائر از کشورمان برای زیارت اربعین به کشور عراق عازم شدند و این ها نیازمند ارزبودند و دولت و بانک مرکزی و بانک ملی به خوبی تامین کردند.به نظربنده استفاده کنندگان از این امکانات بسیار راضی بودند.

وی با تاکید بر اینکه اقدام بانک مرکزی و بانک ملی به منظور تسهیل در نوبت دهی متقاضیان ارز اربعین به شیوه غیر حضوری کار مثبتی بود، افزود: مردم راحتی بیشتری  نسبت به سال های قبل داشتند و بدون مراجعه به بانک توانستند ارز مورد نیازشان را تامین کنند.

وی بابیان اینکه هر چقدر مراجعه حضوری را کم بکنیم و مردم بدون مراجعه و با استفاده از اپلیکیشن ها کارهایشان را انجام بدهند قطعا رضایتمندی بیشتری برای مردم حاصل می شود، گفت:ولی باید از کسانی که از این امکانات استفاده کردند یک نظرسنجی انجام شود و ببینم تا چه اندازه راضی بودند.

عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبارگفت: اگر ارائه ارزاربعین به شکل دینار نبود ، تقاضا برای دلاربه صورت چند میلیونی ایجاد میشد و قطعا ممکن بود قیمت دلار افزایش پیدا می کرد ولی با ارائه دینار و پول ملی کشورمیزبان از سوی بانکهای دولتی از جمله بانک ملی پاسخ داده شد و تقاضا کنترل شد.

وی در پایان تاکید کرد: اگر به اندازه کافی ارز در داخل کشور در اختیار زائران قرار نمی گرفت اتفاقات خوبی برای زوار نمی افتد و ارز تقبلی و گران به دست می آورند .تامین ارز در داخل کشوربه اندازه کافی کار مثبتی ارزیابی می شود..

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.