تاکید بر همکاری شرکت نفت و گاز اروندان و فولاد اکسین خوزستان

مخازن نفتی اروندان نیازمند ورق فولادی است/کیفیت ورق‌های فولاد اکسین استاندارد است

رئیس هیأت مدیره و مدیر امور فنی شرکت نفت و گاز اروندان بر همکاری شرکت نفت و گاز اروندان و فولاد اکسین خوزستان تاکید کرد و گفت: ورق‌های مورد نیاز ساخت مخازن بزرگ ذخیره سازی نفت و خطوط انتقال، با هدف حمایت از تولید داخل، از شرکت‌های تولیدکننده در داخل کشور تامین می‌شود.
کد خبر : 26552
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 10:19
مخازن نفتی اروندان نیازمند ورق فولادی است/کیفیت ورق‌های فولاد اکسین استاندارد است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مهندس غلامحسین موازی در حاشیه بازدید از خط تولید ورق‌های عریض این شرکت، اظهار کرد: بازدید و جلسه بسیار خوبی با مدیران شرکت فولاد اکسین برگزار شد که نشان می‌دهد زمینه همکاری و هم‌افزایی میان ۲ شرکت وجود دارد.

وی افزود: با توجه به نیاز شرکت نفت و گاز اروندان به ورق‌های فولادی، سفارش‌هایی در زمینه تهیه و تامین ورق با هدف حمایت از تولید داخل به طور عام و حمایت از شرکت‌های استان خوزستان به طور خاص، خواهیم داشت.

رئیس هیأت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان از همکاری مستمر با شرکت‌های داخلی به ویژه مجموعه فولاد اکسین خوزستان خبرداد و گفت: بر اساس شعار سال به نام رونق تولید، سعی داریم نیاز‌های خود را از شرکت باکیفیت داخلی از جمله آن فولاد اکسین خوزستان در صورت نیاز، تامین کنیم.

موازی بیان کرد: بحث ذخیره سازی نفت برداشت شده از میادین در طرح و برنامه شرکت نفت گاز اروندان قرار گرفته که برای ساخت این مخازن استراتژیک، نیازمند ورق‌های با کیفیت بالا هستیم.

وی همچنین از ساخت مخازن با حجم بسیار بالا خبرداد و عنوان کرد: این مخازن در زمان‌هایی که امکان انتقال نفت به مبادی صادراتی از جمله پایانه خارک یا حتی پالایشگاه‌ها وجود ندارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر امور فنی شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: در پروژه‌های انتقال گاز، خطوط اصلی انتقال نفت از واحد‌های بهره برداری، انتقال از تلمبه خانه به پالایشگاه‌ها یا پایانه‌های صادراتی و یا حتی تلمبه خانه‌های مسیر انتقال که نیاز ورق‌های عریض و بالای ۲٠ اینچ دارند، می‌توانیم از محصولات با کیفیت شرکت‌های داخلی به ویژه شرکت‌های فولادی در خوزستان استفاده کنیم.

وی در پایان از همکاری مجموعه فولاد اکسین خوزستان تقدیر کرد و اذعان داشت: ورق‌ها در این شرکت توسط واحد کنترل کیفیت رصد می‌شود و دارای کیفیت مطلوب و استاندارد‌های لازم مطابق درخواست سفارش دهنده است….

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.