پتروشیمی مارون؛

یک سر و گردن بالاتر از رقبای بزرگ بین المللی در عرصه‌ی مسئولیت‌های اجتماعی

موفق به دریافت جایزه‌ی برترین شرکت در حوزه‌ی مسئولیت‌های اجتماعی، میان سازمان‌های بزرگ دنیا از سوی کنوانسیون‌های جهانی صنعت نفت world petroleum) گردید.
کد خبر : 26769
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 11:25
یک سر و گردن بالاتر از رقبای بزرگ بین المللی در عرصه‌ی مسئولیت‌های اجتماعی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، جایزه‌ی جهانی صنعت نفت هر سه سال یکبار توسط کنوانسیون جهانی صنعت نفت در سه حوزه ی: مسئولیت اجتماعی، توسعه‌ی تکنولوژی، تنوع و گوناگونی برگزار می‌گردد.

این مهم پس از ارائه‌ی دستاورد‌های برجسته‌ی پتروشیمی مارون در زمینه‌ی حفاظت از محیط زیست، فعالیت‌های بشر دوستانه و خیرخواهانه، همکاری موثر در توسعه‌ی زیرساخت‌های منطقه، خلق آینده‌ی پایدار و تعریف پروژه‌های بهبودی نظیر بهسازی و احداث تاسیسات جمع آوری گاز‌های مشعل مناطق نفت خیز جنوب به کمیته‌ی داوران معتبر بین المللی و ارزیابی آن‌ها صورت پذیرفت.

در رقابت مذکور بیش از ۴۰۰ شرکت از کشور‌های مختلف جهان در حوزه‌ی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شرکت نموده و پتروشیمی مارون با درخشش خیره کننده توانست در ابتدا به جمع ۹ فینالیست جایزه راه یابد و سپس با کسب برترین امتیاز نسبت به رقبا رتبه‌ی اول سازمان‌های بزرگ در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی را از سوی بیست و چهارمین جایزه‌ی جهانی صنعت نفت کسب کند.

کنوانسیون صنعت نفت در انگلستان، انجمن تخصصی را در سال ۱۹۳۳ تاسیس نمود و طی سالیان اخیر با حمایت سازمان ملل و شرکت‌های پیش رو و بین المللی توانسته است نقشی ارزنده در زمینه تسهیم دانش، میان شرکت‌های نفتی در دنیا ایفا نماید.

مراسم اهدای جوایز بیست و چهارمین کنوانسیون بین المللی صنعت نفت در شهر کلگری کانادا در مورخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳ در خلال مجمع عمومی کنوانسیون صنعت نفت با حضور بیبش از ۱۰۰۰ شرکت کننده از ۱۱۱ کشور جهان برگزار گردید که در این میان می‌توان از شرکت‌های aramco عربستان و micro_bac از کشور آمریکا نام برد.

حامیان این رویداد تخصصی از شرکت‌های بین المللی نظیر cnpc, chevron,bp, Sinopec و… بوده اند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.