در جلسه‌ای با حضور معاونین و مدیران شرکت مطرح شد:

بررسی راهکا‌های افزایش مشارکت کارکنان در دوره‌های آموزشی / نقش آموزش در توانمند سازی کارکنان و مدیران

سه شنبه ۱۸ مهرماه در جلسه‌ای با حضور دکتر سپهری استاد دانشگاه، مهندس مرادی عضو هیئت مدیره و معاونین و مدیران شرکت در سالن جلسات حوزه مدیریت، راهکار‌های افزایش مشارکت کارکنان در دوره آموزشی و نقش آموزش در توانمند سازی کارکنان و مدیران بررسی شد.
کد خبر : 27176
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 10:16
بررسی راهکا‌های افزایش مشارکت کارکنان در دوره‌های آموزشی / نقش آموزش در توانمند سازی کارکنان و مدیران
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، دکتر سپهری استاد دانشگاه در این جلسه با اشاره به اینکه استفاده از توانایی‌های بالقوه منابع انسانی که برای هر سازمانی مزیتی بزرگ به شمار میرود گفت: توانمند سازی روش نوینی برای بقای سازمان‌های پیشرو در محیط رقابتی است و طی فرایند‌های آموزشی می‌توان به کارکنان خود کمک کنیم تا حس اعتماد به نفس خویش را بهبود بخشند و بر احساس ناتوانی خود چیره شوند.

وی اشاره کرد: آموزش و توانمند سازی کارکنان یکی از اهداف سازمان‌ها می‌باشد و همیشه بر این باور و بر این تبلیغات استوار است که بهره وری در گرو کارکنان تحصیل کرده و توانمند می‌باشد و برای این مهم ردیف بودجه تعیین شده، دوره‌های ضمن خدمت، کوتاه مدت و بلند مدت و یا به طرق‌های دیگر توانی‌های فردی و گروهی آن‌ها در راستای اهداف سازمانی است.

در ادامه موضوعات سرانه بودجه آموزشی در کشور‌های مختلف، اهداف سازمان‌ها از ایجاد واحد‌های آموزش، انواع مدیران در ارتباط با آموزش، نقش مدیران به عنوان مربی یا مدرس در پیشبرد اهداف سازمان و … مطرح گردید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.