به دستور مدیرعامل؛

رفع بخشی از آبگرفتگی‌های اهواز با امکانات فولاد اکسین/خدمت‌رسانی اکسینی‌ها تا جمع آوری کامل آب ادامه دارد

به دستور مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، تجهیزات و ماشین آلات این شرکت به منظور رفع آبگرفتگی در برخی مناطق اهواز و کارون به کار گرفته شد.
کد خبر : 28054
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 11:42
رفع بخشی از آبگرفتگی‌های اهواز با امکانات فولاد اکسین/خدمت‌رسانی اکسینی‌ها تا جمع آوری کامل آب ادامه دارد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، با توجه به بارش حدود ۳۰ میلی متر باران در اهواز، خیابان‌ها و خانه‌های مردم این شهرستان دچار آب‌گرفتگی شدید و مسدود شدن برخی مسیر‌ها شد.

در همین راستا به دستور مهندس علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، این شرکت با بکارگیری نیروی انسانی و استفاده از چندین دستگاه تانکر و دستگاه‌های تخلیه آب اقدام به جمع‌آوری آب‌های سطحی کرد.

همچنین تعدادی از خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین این شرکت به منظور رفع آبگرفتگی در برخی مناطق اهواز و کارون مستقر شدند و خدمات رسانی تا رفع کامل آبگرفتگی‌ها ادامه دارد.

گفتنی است، در پی بارندگی و آغاز فعالیت سامانه بارشی در اهواز خیابان‌های این شهر دچار آبگرفتگی شده و برای مردم مشکلاتی، چون آبگرفتگی معابر، مسدود شدن مسیر‌ها و عدم امکان تردد خودرو و عابران پیاده ایجاد شد، که بر همین اساس شرکت فولاد اکسین خوزستان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، در کنار سایر دستگاه‌های خدمات رسان، اقدام به رفع آبگرفتگی‌ها کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.