تولید و فروش روغن های صنعتی در ایرانول افزایش یافت

شرکت نفت ایرانول در ۸ ماهی که از سال ۱۴۰۲ سپری شده، بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان روغن صنعتی به فروش رسانده است.
کد خبر : 28531
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 16:26
تولید و فروش روغن های صنعتی در ایرانول افزایش یافت
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، میزان فروش روغن‌های صنعتی شرکت نفت ایرنول در طی ۸ ماهه ۱۴۰۲ به بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده و به نسبت مدت زمان مشابه سال قبل افزایش ۳۸ درصدی داشته است علاوه بر این میزان تولید روغن‌های صنعتی این شرکت از ۱۸ هزار تن در ۸ ماه سال گذشته به بیش از ۲۱ هزار تن تا پایان آبان ماه امسال رسیده است.

نفت ایرانول که با نماد شرانل در بازار سرمایه شناخته می‌شود یکی از بزرگترین تولید کنندگان روغن پایه انواع روغن‌های موتوری، صنعتی و … می‌باشد؛ و اکنون در سه بخش پالایشگاه روغن سازی تهران، پالایشگاه روغن سازی آبادان و مجتمع ظرف سازی و بسته بندی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

روغن صنعتی ایرانول

روغن‌های صنعتی، روغن‌هایی هستند که در صنایع مختلف برای روغن کاری ماشین‌آلات، ابزار و … در صنایع و کارخانجات استفاده می‌شوند. روغن هیدرولیک، روغن گردشی، روغن توربین، روغن کمپرسور، روغن دنده صنعتی، روغن ترانسفورماتور، روغن انتقال حرارت، روغن نساجی، روغن ماشین آلات کشاورزی، روغن شستشو و روغن فرایند، از جمله کاربردی‌ترین روغن‌ها در دسته‌بندی روغن‌های صنعتی هستند.

شرکت نفت ایرنول در طی ۸ ماهه ابتدایی سال گذشته حدودا ۹۰۰ میلیارد تومان روغن صنعتی به فروش رسانده بود که امسال در همان مدت زمان با افزایش ۳۴۲ میلیاردی به میزان فروش ۱ هزارو ۲۰۰ میلیارد تومانی دست یافت.

علاوه بر موارد فوق ایرنول روغن‌های موتوری، روغن‌های پایه و انواع محصولات جانبی شامل:اسلاک وکس، اکسترکت و PDA-Tar، انواع ضد یخ و گریس نیز تولید می‌کند.

جمع فروش ایرانول به بیش از ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید

براساس اطلاعات منتشر شده از فروش ۸ ماهه ایرانول در سال ۱۴۰۲ مشاهده می‌کنیم جمع درآمد‌های شرکت فوق در مدت زمان هشت ماهه سال قبل حدودا ۸ هزار میلیارد تومان بود که امسال با رشد ۷ درصدی جمع درآمد‌های این شرکت به بیش از ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

روش‌های توزیع شرکت در فروش داخلی عمدتاً از طریق فروش به صنایع و عاملین فروش، نمایندگی‌ها و توزیع و پخش مویرگی در کشور می‌باشد و در خصوص فروش صادراتی، تلاش شرکت جهت حذف واسطه‌ها و تحویل مستقیم به خریداران اصلی محصول در کشور‌های مقصد می‌باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.