بانک رفاه کارگران به عنوان بانک برتر در حمایت از تولید ملی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت

در پنجمین جشنواره ملى حاتم (حمایت از تولید ملی)، بانک رفاه کارگران به عنوان بانک برتر در حمایت از تولید ملی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر : 28836
تاریخ انتشار : جمعه 1 دی 1402 - 15:31
بانک رفاه کارگران به عنوان بانک برتر در حمایت از تولید ملی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در آیین اختتامیه این جشنواره که روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ماه با حضور جمعی از مدیران و مسئولان دولتی، کارآفرینان، صاحبان صنایع، اساتید دانشگاه و… در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، بانک رفاه کارگران به عنوان بانک برتر و برگزیده در زمینه حمایت از تولید ملی معرفی شد و با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره به دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل این بانک مورد تجلیل قرار گرفت.

گفتنی است، جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت و با هدف ارزیابى نقش، جایگاه و توانمندی‌هاى سازمان‌هاى ملى و بنگاه‌هاى اقتصادى در افزایش تولید ناخالص داخلى برگزار و در این قالب از مدیران و واحد‌های ارزش‌آفرین کشور تجلیل به‌عمل می‌آید. در این جشنواره، راهکار‌ها و طرح‌های پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی به منظور اصلاح و بهبود فرایند‌های اجرایی جمع‌آوری و طرح‌های برتر توسط کمیته علمی جشنواره انتخاب می‌شوند.

خاطرنشان می‌سازد، بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر اقدامات اثربخش و تعیین‌کننده‌ای در حمایت از تولید ملی داشته است که از آن جمله می‌توان به انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) با هدف حمایت از واحد‌های تولیدی و اشتغالزایی اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.