مدیرعامل بانک رفاه کارگران روز ملی صنعت پتروشیمی را تبریک گفت

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی، فرا رسیدن روز ملی صنعت پتروشیمی را تبریک گفت.
کد خبر : 28974
تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1402 - 13:35
مدیرعامل بانک رفاه کارگران روز ملی صنعت پتروشیمی را تبریک گفت
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

فرا رسیدن هشتم دی ماه، روز ملی صنعت پتروشیمی را خدمت همه تلاشگران و فعالان این عرصه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

اقتصاد کشور از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که ظرفیت‌های فراوانی درآن‌ها نهفته است. برخی از بخش‌ها از مزیت‌های نسبی و برخی دیگر از مزیت‌های مطلق برخوردارند. صنعت پتروشیمی از جمله صنایع مهمی است که رشد و رونق آن بسیار بخش‌های اقتصادی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این صنعت علاوه بر این که نقش پررنگی در اقتصاد، تولید و اشتغال دارد، صنایع دیگر همچون بیمه، حمل و نقل، صنایع تکمیلی و… را نیز تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. در نتیجه، صنعت پتروشیمی تعامل و ارتباط مستقیمی با بخش‌های مختلف اقتصاد دارد و موجب رشد و توسعه آنان می‌شود.

در قوانین و اسناد بالادستی کشور، صنعت پتروشیمی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. براساس چشم انداز صنعت پتروشیمی در افق ۱۴۰۴، ایران باید اولین تولید کننده مواد و کالا‌های پتروشیمی از لحاظ ارزش در منطقه باشد. بنابراین، برای تحقق این چشم انداز نیازمند همدلی، همراهی و مشارکت همه بخش‌های اقتصادی کشور به ویژه شبکه بانکی با این صنعت ارزشمند هستیم.

بانک رفاه کارگران با شش دهه خدمت و کسب موفقیت‌ها و دستاورد‌های بی‌شمار، اکنون زمینه و بستر همکاری‌های متقابل را با شرکت‌ها و فعالان صنعت پتروشیمی کشور فراهم کرده است و با کمال افتخار اعلام می‌کنیم که آمادگی ارائه انواع خدمات مالی و محصولات بانکی مورد نیاز این صنعت را با کیفیت مطلوب، دقت و سرعت بالا، داریم.

روز ملی صنعت پتروشیمی فرصت مغتنمی است تا از تمامی مردان و زنان ساعی و خدومی که در این حوزه فعالیت می‌کنند و مسیر رشد، توسعه و آبادانی کشور صادقانه گام برمی‌دارند، تقدیر کنیم و امیدواریم که توفیق همراهی بیشتر با این مجموعه گرانقدر را داشته باشیم.

از خداوند سبحان سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون تمامی فعالان و تلاشگران صنعت پتروشیمی کشور را خواستارم.

اسماعیل للـه‌گانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.