جوابیه هواپیمایی چابهار در خصوص انتشار خبر گرانفروشی بلیت‌های این شرکت در رسانه‌ها

روابط عمومی شرکت هواپیمایی چابهار به منظور تنویر افکار عمومی، آگاهی مسافرین گرامی و شفاف سازی، توضیحاتی به شرح زیر اعلام می‌دارد.
کد خبر : 29457
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 - 12:10
جوابیه هواپیمایی چابهار در خصوص انتشار خبر گرانفروشی بلیت‌های این شرکت در رسانه‌ها
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، روابط عمومی شرکت هواپیمایی چابهار به منظور تنویر افکار عمومی، آگاهی مسافرین گرامی و شفاف سازی، توضیحاتی به شرح زیر اعلام می‌دارد:

۱- در خبر منتشر شده اشاره گردیده که بلیت شرکت هواپیمایی چابهار در مسیر تهران – کیش روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۱ را مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان گرانتر از نرخ مصوب به فروش می‌رساند که با یک بررسی ساده می‌توان دریافت که نرخ دو میلیون و هفتصد هزار تومانی بلیت مربوط به صندلی بیزینس کلاس می‌باشد.

۲- نرخ بیزینس کلاس پرواز‌های هواپیمایی چابهار با هماهنگی و نظارت کامل سازمان هواپیمایی کشوری نرخ گذاری و به فروش می‌رسد و طبیعی است با توجه به امکانات و خدمات بیشتر، نرخ بلیت پرواز‌های بیزینس از کلاس اکونومی بیشتر باشد.

۳- هواپیمایی چابهار بار دیگر ضمن تکذیب گرانفروشی و فروش بلیت پرواز‌های این شرکت با نرخی بالاتر از نرخ مصوب، از کلیه مسافرین و هموطنان درخواست می‌کند تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را در اسرع وقت به واحد CRM با شماره تلفن ۴۴۶۷۱۹۵۹-۰۲۱ گزارش دهند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.