افزایش صادرات اولویت اصلی نفت پاسارگاد/ رضایت سهامداران را رسالتی ارزشمند می‌دانیم

دکتر اکبر دادخواه مدیرعامل نفت پاسارگاد روز دوشنبه دوم بهمن ماه جاری در جمع معاونین و مدیران این شرکت ضمن دریافت گزارش آخرین وضعیت تولید، فروش و بارگیری کشتی‌های صادراتی به تشریح افق کاری بزرگترین تولیدکننده قیر کشور پرداخت.
کد خبر : 29526
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 10:10
افزایش صادرات اولویت اصلی نفت پاسارگاد/ رضایت سهامداران را رسالتی ارزشمند می‌دانیم
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، دکتر اکبر دادخواه مدیرعامل نفت پاسارگاد روز دوشنبه دوم بهمن ماه جاری در جمع معاونین و مدیران این شرکت ضمن دریافت گزارش آخرین وضعیت تولید، فروش و بارگیری کشتی‌های صادراتی به تشریح افق کاری بزرگترین تولیدکننده قیر کشور پرداخت.

دکتر دادخواه ضمن قدردانی از همکاران سابق، معاونین جدید اجرایی و بازرگانی این شرکت را معرفی و در مسیر پیشبرد هرچه بهتر اهداف شرکت برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت تحقق بودجه در بحث تولید و فروش گفت: در ماه‌های آینده تا پایان سال توقع تلاش مضاعف از همه همکارانم برای تحقق هرچه بیشتر بودجه را دارم و از تمامی معاونین و مدیران می‌خواهم تا برای رفع موانع همت و تلاش هرچه بیشتر نشان دهند.

دکتر دادخواه، پاسخ مناسب به اعتماد سهامداران را رسالت اصلی خانواده نفت پاسارگاد دانست و افزایش تولید و فروش را از اولویت‌های کاری عنوان کرد.

دکتر دادخواه همچنین خاطرنشان کرد: اولویت نخست نفت پاسارگاد در ما‌ه‌های پیش رو، ساماندهی فرآیند فروش و تولید به ویژه تقویت حوزه صادرات خواهد بود.

وی در پایان از معاونان و مدیران خواست همچون گذشته با تمام توان و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در پیشبرد اهداف شرکت تلاش کنند.
نفت پاسارگاد با ۶ مجتمع تولیدی و ۲ پایانه صادراتی به عنوان بزرگترین تولید کننده قیر در خاورمیانه شناخته می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.