پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در پی شهادت دو تن از جان برکفان نیروی انتظامی شهرستان نی ریز

دکتر مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در پیامی شهادت دو تن از جان برکفان نیروی انتظامی شهرستان نی ریز در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح را تسلیت گفت.
کد خبر : 29722
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 15:58
پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در پی شهادت دو تن از جان برکفان نیروی انتظامی شهرستان نی ریز
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران / ۱۶۹)

شهادت جمعی از دلاور مردان و سبز قامتان فراجا توسط اشرار مسلح را تسلیت عرض می‌کنم. فراجا در طول دوران خدمت پرافتخار خود به عنوان جان فدای ملت در راه تأمین امنیت، آرامش مردم و پاسداری از حریم و کیان این آب و خاک، شهدای فراوانی تقدیم کرده است و به همین دلیل عزیز ملّت و مغضوب دشمنان ملت است و آحاد مردم، خود را حامی و همراه پلیس می‌دانند.

شهادت سرهنگ شهید رضا شاهسونی و سروان شهید علی شاهسونی و مجروحیت تعدادی دیگر از این مدافعان امنیت که با ایثار و فداکاری، جان خویش را در جهت برقراری نظم و امنیت، آرامش و آسایش جامعه فدا نمودند، موجب تالم خاطر و اندوه عمیق و داغ عظیم بر دل اینجانب و همه همکارانم در مجموعه فولاد غدیر نی ریز که از مجاورت ایشان متنعم بوده ایم، گردیده است.

بی تردید شهادت مظلومانه و در عین حال پرافتخار بهترین افسران پلیس استان پهناور فارس نه تنها ذره‌ای از انگیزه دیگر همرزمان و همکارانشان برای مقابله با مجرمان و سوداگران مرگ نمی‌کاهد بلکه آنان را برای مقابله مجدانه‌تر با چنین افرادی، مصمم‌تر خواهد کرد.

اینجانب شهادت مدافعان حریم امنیت وطن را محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، فرماندهی و کارکنان خدوم مجموعه انتظامی، مردم شریف استان فارس به ویژه نی ریز و قطرویه و خانواده‌های بزرگوارشان تسلیت عرض می‌نمایم و ضمن آرزوی سلامتی برای مجروحین این حادثه از درگاه خداوند سبحان برای این شهیدان والا مقام، رحمت واسعه، رضوان الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده مکرّم و داغدار ایشان شکیبایی آرزومندم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.