مدیرعامل این بانک تاکید کرد

تکریم ارباب‌رجوع و مشتری‌مداری رویکرد بنیادین فعالیت‌های بانک رفاه کارگران است

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: تکریم ارباب‌رجوع و مشتری‌مداری رویکرد بنیادین فعالیت‌های این بانک است و این رویکرد در دولت مردمی سیزدهم به شکل روزافزونی در مجموعه بانک در حال تقویت و بهبود است.
کد خبر : 29853
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 12:34
تکریم ارباب‌رجوع و مشتری‌مداری رویکرد بنیادین فعالیت‌های بانک رفاه کارگران است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، دکتر اسماعیل للـه‌گانی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با بیان این مطلب افزود: این بانک عضو سامانه مردمی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات کشور بوده و بر اساس گزارش‌های این سامانه، سال‌های متمادی به عنوان بانک برتر کشور در امر پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های مردمی معرفی شده است.

وی “تشکیل کمیته تخصصی ارتقای سلامت نظام اداری و صیانت از حقوق مردم” را از دیگر اقدامات توسعه‌ای بانک رفاه کارگران در دولت مردمی سیزدهم در راستای رسیدگی به درخواست‌های مردمی برشمرد و گفت: علاوه بر این به منظور شفاف‌سازی اقدامات بانک و پیشگیری از فساد، سامانه‌های تخصصی شفافیت (۵ سامانه) در این بانک ایجاد شده است.

به گفته دکتر للـه‌گانی، تصویب منشور حقوق شهروندی بانک رفاه کارگران و ابلاغ آن به واحد‌های بانک در سراسر کشور”، از دیگر اقدامات اجرایی بانک رفاه در این مدت در راستای تکریم ارباب‌رجوع و مشتری‌مداری است.

وی افزود: اجرای پروژه کشف تقلب از منظر پولشویی با استفاده از تکنولوژی نوین، یکی دیگر از اقدامات بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر در امر شفاف‌سازی و پیشگیری از فساد است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به اقدامات این بانک در حوزه “ریسک” به منظور حفاظت استاندارد و قانونمند از منافع ذی‌نفعان اشاره و از “جاری‌سازی مدیریت ریسک با استقرار سیستماتیک سامانه تجزیه و تحلیل حالات ریسک و اثرات ناشی از (FMEA) “، “طراحی نرم‌افزار و استقرار سیستماتیک ثبت رخداد‌های عملیاتی”، “تدوین چارچوب و ارزیابی بلوغ مدیریت ریسک و نظام‌نامه مدیریت ریسک پروژه‌های راهبردی”، “تهیه چک لیست جامع حداقل الزامات ریسک فناوری اطلاعات بر مبنای الزامات بانک مرکزی برای نخستین بار”، “شناسایی و آسیب‌شناسی نارسایی‌ها و راه‌های نفوذپذیری در سیستم کنترل‌های داخلی از منظر مالی” و. به عنوان برخی از مهم‌ترین این فعالیت‌ها نام برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.