اکبر دادخواه اعلام کرد

شرکت نفت پاسارگاد در راستای تحقق شعار سال روز‌های روشنی را رقم خواهد زد

مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و مبعث رسول اکرم (ص) امروز با حضور مدیر عامل شرکت نفت پاسارگاد برگزار و در این مراسم بر تغییر استراتژی بازار‌های فروش شرکت تاکید شد.
کد خبر : 29878
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1402 - 9:54
شرکت نفت پاسارگاد در راستای تحقق شعار سال روز‌های روشنی را رقم خواهد زد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی و امور‌بین‌الملل، مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و مبعث رسول اکرم (ص) امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ با حضور اکبر دادخواه، مدیر عامل شرکت نفت پاسارگاد و دو خانواده معظم شهیدان باقری و شرق آزادی برگزار شد.

اکبر دادخواه، مدیر عامل شرکت نفت پاسارگاد، ضمن گرامیداشت این ایام فرخنده، پیروزی انقلاب اسلامی را تحقق وعده الهی، غلبه مظلوم بر ظالم با خواست خدا و رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) دانست و گفت: برای تحکیم بیشتر پایه‌های این انقلاب تمام توان خود را به‌کار می‌گیریم.

او ادامه داد: شرکت نفت پاسارگاد نیز با نقش‌آفرینی به عنوان یک بنگاه اقتصادی، در راستای تحقق شعار رهبر معظم انقلاب، مبنی بر «افزایش تولید و مهار تورم» از پس چالش‌های پیش‌رو بر می‌آید و روز‌های روشنی را رقم خواهد زد.

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد، با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های شرکت در آینده تغییر استراتژی در بخش فروش می‌باشد، بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های دقیق برای تحقق این چشم‌انداز در حال انجام است.

او در ادامه با تاکید بر اینکه اقدامات موثر مجموعه پاسارگاد، همچون افزایش تولید و کسب سودآوری بیشتر، می‌تواند به تسهیل چرخه اقتصادی کشور کمک کند، توضیح داد: امیدواریم با همت شما همکاران در راستای اجرایی شدن اهداف مذکور گامی موثر برداشته شود و نتیجه‌بخش بودن آن در ارتقا کیفیت زندگی بازنشستگان شریف کشورمان مشاهده شود.

دادخواه، در پایان با قدردانی از خانواده‌های معظم شهیدان نادر باقری و سید جلال شرق آزاد، بیان کرد: سرزمین ما مدیون جان‌فشانی‌های جوانان غیور شماست که با از خودگذشتگی، برای حفظ وطن جنگیدند و آسودگی و امنیت امروز را به ارمغان آوردند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.