پیام مدیر عامل شرکت نفت ایرانول به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

مدیر عامل شرکت نفت ایرانول به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیام تبریک منتشر نمود.
کد خبر : 29903
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 9:20
پیام مدیر عامل شرکت نفت ایرانول به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوهمند اراده ملتی بزرگ و آزاده بود که با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره)، جنبشی را آغاز کردند که با برچیدن یکباره‌ی بساط استعمار، به ثمر نشست تا اسوه‌ای شایسته برای سایر ملت‌ها در بیداری و هدایت آنان به سوی رهایی از بند استثمار باشد.

بی‌شک دهه مبارک فجر که طلیعه آن ورود تاریخی اسوۀ علم و اخلاق، حضرت امام خمینی (ره)، و فراز آن ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ است، هیچ گاه از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد. اینک که درخت تناور آن پس از چهل و پنج سال با خون شهداء عظیم الشان آبیاری شده است، قدرتمندانه با بهره گیری از رهنمود‌های مقام معظم رهبری در تمامی عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی در مسیر پیشرفت کشور همچنان افق‌های تازه‌ای را در سطح جهانی طی می‌کند.

اینجانب به نمایندگی از همکاران خدوم و انقلابی شرکت نفت ایرانول ایام الله دهه فجر و فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفته و باور دارم با استقامت و تلاش، می‌توانیم در سنگر تولید با استفاده از توان و استعداد داخلی، در‌های شکوفایی را بیش از پیش بگشاییم.

امیدوارم در سایه الطاف حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و درایت رهبر فرزانه، با اتحاد و همدلی ملت، بتوانیم در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های موثرتری برداریم.

محمد حسینی

مدیر عامل شرکت نفت ایرانول

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.