در آستانه میلاد سقای دشت کربلا، حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز صورت گرفت؛

بازدید مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز از پاسگاه ایست و بازرسی قطرویه

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در روز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار با حضور در پاسگاه ایست و بازرسی قطرویه ضمن دیدار و گفتگو با نیرو‌های جان برکف انتظامی، شهادت سه تن از پرسنل این پاسگاه را تسلیت گفت.
کد خبر : 29954
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 12:30
بازدید مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز از پاسگاه ایست و بازرسی قطرویه
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز دکتر محسن مصطفی پور مدیرعامل این مجتمع عصر سه شنبه ۲۴ بهمن مصادف با سالروز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار به همراه جمعی از معاونین و مدیران مجتمع با حضور در پاسگاه ایست بازرسی قطرویه شهادت سه تن از شهدای امنیت شهرستان که در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح به شهادت رسیده بودند را به فرماندهی و نیرو‌های جان برکف این پاسگاه تسلیت گفت.

مصطفی پور در این بازدید که در آستانه ولادت باسعادت علمدار کربلا حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز صورت گرفت، با اشاره به رشادت و شجاعت نیرو‌های انتظامی در تامین امنیت منطقه اظهار داشت: ما امنیت مان را مرهون جان فشانی این عزیزان هستیم که برای آرامش مردم از جان خود گذشتند. در این شب مبارک آرزوی آرامش ابدی برای شهدای امنیت شهرستان و صبر و شکیبایی برای خانواده و همکاران آن عزیزان را از خداوند متعال مسئلت داریم.

وی با اشاره به همجواری مجتمع فولاد غدیر نی ریز با پاسگاه قطرویه افزود: مجتمع فولاد غدیر نی ریز از هیچ تلاشی برای ارتقاء سطح کیفی و زیرساخت‌های پاسگاه قطرویه با هماهنگی فرماندهی محترم منطقه انتظامی نی ریز دریغ نخواهد کرد.

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز همچنین ابراز امیدواری کرد با توجه به اقدامات اطلاعاتی و امنیتی ویژه‌ای که در حال انجام است، آمران و عاملان این اتفاق هرچه زودتر به سزای اعمالشان برسند.

گفتنی است شهیدان سرهنگ دوم رضا شاهسونی، ستوان دوم علی شاهسونی و استوار یکم اکبر زارع در حمله اشرار و قاچاقچیان مسلح به پاسگاه قطوریه در بامداد سه شنبه ۱۰ بهمن ماه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.