در پی انجام عملیات تعمیرات اساسی موفق در آبان ماه سالجاری

ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه مونوکسید کربن در شرکت پتروشیمی فن آوران

در راستای استراتژی‌های راهبردی پتروشیمی فن آوران در زمینه تولید پایدار و افزایش ظرفیت تولیدات در شرکت پتروشیمی فن آوران محقق شد؛ ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه۱۰۴۶۲ تن مونوکسید کربن در دی ماه سال جاری در این شرکت.
کد خبر : 30089
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 10:03
ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه مونوکسید کربن در شرکت پتروشیمی فن آوران
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی فن آوران، این شرکت موفق به ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه محصول مونوکسید کربن خود در دی ماه سال جاری به میزان ۱۰۴۶۲ تن گردید.

این رکورد در پی انجام موفقیت آمیز عملیات تعمیرات اساسی این واحد در آبان ماه سال جاری محقق شد تا آنگونه که انتظار می‌رفت با اتمام موفقیت آمیز اورهال این واحد و نیز با توجه به استراتژی‌های مدون این شرکت در عرصه تولید پایدار و مستمر با رویکرد افزایش بهره‌وری، زمینه ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه محصول مونوکسید کربن در دی ماه سال جاری در این شرکت فراهم گردد.

شایان ذکر است رکورد قبلی تولید ماهیانه مونوکسید کربن مربوط به فروردین ماه ۱۳۹۴ با تولید ۱۰۳۹۶ تن بوده است.

پتروشیمی فن آوران بدنبال تبیین مبنای وجودی خود مبنی بر تلاش در ساختن دنیایی زیباتر و سالم‌تر با تولید محصولات باکیفیت در استاندارد‌های جهانی، در راستای تحقق انتظارات ذی نفعان، پایداری و‌کمیت تولیدات را نیز همواره مد نظر استراتژی‌های راهبردی خود قرار داده است تا بتواند چشم انداز مترقی متعالی و پیشرو در تولید محصولات اصلی را با نگاه توسعه نگر به زنجیره ارزش محصولات در حوزه صنایع پاین دست و سودآوری پایدار در افق ۱۴۰۵ محقق سازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.