گروه توسعه مالی مهر آیندگان روند صعودی خود را حفظ کرد

ارزش سرمایه گذاری‌های بورسی گروه توسعه مالی مهر آیندگان در دهمین ماه از سال جاری با افزایش همراه شد.
کد خبر : 30116
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402 - 14:02
گروه توسعه مالی مهر آیندگان روند صعودی خود را حفظ کرد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، گروه توسعه مالی مهر آیندگان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی ماه سال جاری در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را حدودا به ۳۵ هزار میلیارد تومان رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۱۵۷ درصدی را به همراه داشته است.

گروه توسعه مالی مهر آیندگان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی ماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری خود را برابر با ۱۳ هزار و ۵۸۵ میلیارد تومان  اطلاع‌رسانی کرد این گروه که با نماد ومهان در بازار سرمایه شناخته می‌شود میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری که در دی ماه از خود برجای گذاشت مربوط به شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه و بازار‌های پایه فرابورس می‌باشد علاوه بر این مجموع بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های این گروه در سایر شرکت در دهمین ماه از سال جاری به ۸۹۴ میلیارد تومان رسیده است.

عمده‌ترین سرمایه‌گذاری گروه توسعه مالی مهر آیندگان در در دهمین ماه از سال جاری مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه بوده است.

افزایش ۱۹.۵ درصدی ارزش سرمایه گذاری‌های بورسی

براساس اطلاعات منتشر شده از صورت وضعیت سرمایه گذاری‌های ومهان در تارنمای کدال در می‌یابیم ارزش سرمایه گذاری‌های بورسی این شرکت در دی ماه سال گذشته حدودا ۲۹ هزار میلیارد تومان بود که با رشد ۱۹.۵ درصدی ارزش سرمایه گذاری‌های بورسی این شرکت در دی ماه امسال به ۳۵ هزار میلیارد تومان رسیده است.

بیشترین میزان ارزش بازار در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی ومهان در اختصاص شرکت سرمایه گذاری غدیر با ۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان می‌باشد همچنین سنگ آهن گهر زمین با بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در رتبه بعدی بیشترین ارزش سرمایه گذاری قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.