گیفت کارت اپل چیست و چه کاربردی دارد؟ (اطلاع رسانی تبلیغی)

چنانچه با شرکت اپل آشنایی داشته باشید، حتماً می‌دانید که این شرکت علاوه بر تولید کالاهایی سخت‌افزاری، محصولاتی نرم‌افزاری را نیز ارائه می‌کند که استفاده از آن‌ها مستلزم خرید گیفت کارت اپل است.
کد خبر : 30205
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 - 9:35
گیفت کارت اپل چیست و چه کاربردی دارد؟ (اطلاع رسانی تبلیغی)
Print Friendly, PDF & Email

چنانچه با شرکت اپل آشنایی داشته باشید، حتماً می‌دانید که این شرکت علاوه بر تولید کالاهایی سخت‌افزاری، محصولاتی نرم‌افزاری را نیز ارائه می‌کند که استفاده از آن‌ها مستلزم خرید گیفت کارت اپل است. در حقیقت گیفت کارت آیتونز مانند میان‌بری مطمئن، امکان خرید قانونی سرویس‌های متمایز اپل و اپ‌های انحصاری اپ استور را برای ایرانیانی که به علت تحریم‌های ناعادلانه اقتصادی، دسترسی به شرکت‌های مالی و پرداختی بین‌المللی ندارند، فراهم می‌کند. اما گیفت کارت اپل انواع مختلفی دارد که هرکدام برای ارائه خدماتی متفاوت به فروش می‌رسند. در این مطلب با انواع گیفت کارت و نحوه خرید آنی گیفت کارت اپل ارزان و طریقه فعال‌سازی آن آشنا خواهید شد.

چند نوع گیفت کارت اپل در بازار موجود است؟

به طور کلی دو نوع گیفت کارت اپل در بازار جهانی وجود دارد که گیفت کارت اپل آیتونز و گیفت کارت اپل استور نامیده می‌شوند.

گیفت کارت اپل آیتونز: این گیفت کارت در حقیقت کد اعتباری است که به صورت اینترنتی خریداری شده و برای تهیه قانونی نرم‌افزارها و بازی‌های اپ استور و عضویت در اشتراک سرویس‌های آنلاین اپل از آن استفاده می‌شود.

گیفت کارت اپل استور: برخلاف اپل آیتونز، گیفت کارت اپل استور در قالب کارتی فیزیکی در رنگ‌های مختلف طلائی، نقره‌ای، خاکستری و سفید به فروش می‌رسد و برای خرید محصولاتی نظیر گوشی آیفون، مک بوک، آیپاد، ساعت هوشمند اپل و… به کار می‌رود.

 

چه محصولاتی را می‌توان با گیفت کارت اپل آیتونز خریداری کرد؟

چه قصد داشته باشید هزینه اشتراک ماهانه عضویت در خدمات اپل را بپردازید و چه بازی یا نرم‌افزاری را برای آیفون خود خریداری کنید، خرید گیفت کارت آیتونز راهکاری عالی برای شما خواهد بود. با تهیه گیفت کارت ۵ دلاری اپل می‌توانید پرداخت‌های درون برنامه‌ای نرم‌افزارها و بازی‌های خود را انجام دهید، کتاب و موسیقی خریداری کنید و با پرداخت حق اشتراک ماهانه سرویس‌هایی نظیر اپل آرکید، اپل موزیک، نتفلیکس و اپل تی وی، دسترسی کاملی به مجموعه بزرگی از بازی، موسیقی، فیلم و مجموعه‌های تلویزیونی داشته باشید. همچنین با خرید گیفت کارت اپل آیتونز می‌توانید فضای ابری ذخیره‌سازی (آی کلود) خود را برای محافظت از داده‌های گوشی آیفون خود افزایش داده و از ۵ گیگابایت رایگان به اکانت‌های پریمیوم ۵۰ گیگابایتی و ۲۰۰ گیگابایتی ارتقا دهید.

گیفت کارت اپل را از کجا باید تهیه کرد؟

همان‌طور که می‌دانید به علت محدودیت دسترسی ایرانیان به شرکت‌های بین‌المللی مالی، تقاضای خرید گیفت کارت اپ استور در ایران بسیار بالاست و وب‌سایت‌های زیادی اقدام به فروش گیفت کارت اپل آیتونز می‌کنند. برخی از این وب‌سایت‌ها خوش‌نام و سرشناس بوده و از اعتبار بالایی برخوردارند، اما شمار زیادی نیز فاقد نماد اعتماد الکترونیکی و پشتیبانی آنلاین مناسب برای برطرف کردن مشکلات احتمالی خریداران گیفت کارت هستند. بنابراین توصیه می‌شود که خرید گیفت کارت ایفون خود را از وب‌سایتی معتبر انجام دهید تا در هنگام فعال‌سازی کد دریافتی دچار مشکل نشوید. پیشنهاد می‌شود وب‌سایت سیبچه را برای خرید گیفت کارت ۵ دلاری اپل خود انتخاب کنید، چراکه سیبچه علاوه بر داشتن نماد تجارت الکترونیکی و مجوزهای لازم کسب و کار، وب‌سایتی باسابقه و خوش‌نام بوده که سال‌هاست در زمینه ارائه خدماتی متمایز به دارندگان گوشی‌های اپل فعالیت می‌کند. در حقیقت سیبچه بازارچه یا اپ استور بزرگی برای عرضه و دانلود اپ‌های وطنی در گوشی‌های آیفون محسوب می‌شود. حتماً می‌دانید که به علت تحریم‌های شرکت اپل، امکان عرضه و دانلود اپ‌های ایرانی در اپ استور اپل وجود ندارد؛ از این رو سیبچه با ایجاد فضایی امن و مطمئن، هم محیطی مناسب را برای توسعه‌دهندگان خلاق ایرانی جهت ارائه اپ‌هایی بر بستر ios فراهم کرده و هم دانلود و خرید اپ‌های ایرانی را برای دارندگان گوشی‌های اپل امکان‌پذیر ساخته است.

 

خرید گیفت کارت از سیبچه چگونه است؟

خرید گیفت کارت اپل سیبچه بسیار آسان و در مدت چند دقیقه امکان‌پذیر است. کافی است اپلیکیشن سیبچه را نصب و اجرا کرده و گزینه گیفت کارت را از منوی تحتانی سیبچه انتخاب کنید. سپس در صفحه اختصاصی خرید گیفت کارت گزینه‌های مختلفی نظیر گیفت کارت  ۱۰ دلاری، گیفت کارت ۱۵ دلاری و گیفت کارت ۲۰ دلاری را مشاهده خواهید کرد که با انتخاب هرکدام وارد صفحه پرداخت خواهید شد. پیش از خرید گیفت کارت اپل آیدی توجه داشته باشید که کشور گوشی آیفون شما روی آمریکا تنظیم شده باشد. برای اطمینان از این مسئله و تنظیم اکانت گوشی خود روی آمریکا باید به بخش تنظیمات گوشی و سپس رسانه‌ها و خرید‌ها (Media & Purchases) مراجعه کنید و دکمه مشاهده اکانت (View Account) را بفشارید. سپس گزینه (Country Region) را انتخاب کرده و کشور اکانت خود را روی آمریکا تنظیم کنید. با انجام این کار به راحتی و بدون هیچ مشکلی می‌توانید فرآیند خرید گیفت کارت سیبچه را با موفقیت به اتمام برسانید. ناگفته نماند چنانچه مشکلی در ثبت گیفت کارت خود داشتید می‌توانید روی پشتیبانی آنلاین سیبچه حساب کنید و پاسخ پرسش‌های خود را بدون معطلی از بخش پشتیبانی سیبچه دریافت نمایید.

نحوه فعال‌سازی گیفت کارت اپل

پس از تهیه گیفت کارت، نوبت به فعال‌سازی کارت هدیه و افزایش اعتبار اکانت شما رسیده است. برای انجام این کار کافی است وارد یکی از فروشگاه‌های آیتونز یا اپل استور شوید و گزینه Redeem Gift Card or Code را انتخاب کنید. سپس کد ۱۶ رقمی گیفت کارت خریداری شده خود را وارد کنید و گزینه Redeem را بفشارید تا اعتبار شما تا سقف مبلغ گیفت کارتی که خریداری کردید، شارژ گردد.

 

آموزش نصب سیبچه در اپل

علاوه بر خرید گیفت کارت، شما می‌توانید اپ‌های مختلف ایرانی را نیز با خرید اشتراک سیبچه یک ماهه روی گوشی خود نصب کنید و دسترسی پیوسته‌ای به این اپ‌ها داشته باشید. کافی است اپلیکیشن سیبچه رایگان برای اپل را روی گوشی آیفون خود نصب و دستگاه خود را در سیبچه ثبت کنید تا همواره قادر به نصب و دانلود اپ‌های کاربردی ایرانی باشید. سیبچه مبلغی را برای ثبت دستگاه شما در پنل ادهاک دریافت می‌کند که این مبلغ براساس بسته مدنظر کاربر متفاوت است. ناگفته نماند که قیمت خرید اشتراک سیبچه وابسته به قیمت دلار بوده و براساس نوسانات قیمت ارز در زمان‌های مختلف متفاوت خواهد بود. بنابراین خرید اشتراک ۶ ماهه راهکاری منطقی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و دسترسی بلندمدت به اپ‌های ایرانی خواهد بود.

 

سخن نهایی

همان‌طور که در این مطلب خواندید، گیفت کارت اپل به دارنده خود جواز خرید محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را تا سقف موجودی درج شده روی کارت (نسخه فیزیکی گیفت کارت اپل استور) یا ثبت شده در پلان خریداری شده در وب‌سایت (گیفت کارت مجازی آیتونز) می‌دهد. در حقیقت خرید گیفت کارت اپل آیتونز آسان‌ترین و سریع‌ترین روش پرداخت هزینه نرم‌افزارها و بازی‌های اپ استور و اشتراک ماهانه خدمات نرم‌افزاری متمایز شرکت اپل نظیر اپل آرکید و اپل موزیک در ایران محسوب می‌شود، چراکه با تهیه این کارت دیگر نیازی به گذر از موانع و محدودیت‌های بازگشایی حساب در شرکت‌های خدماتی مالی بین‌المللی نظیر پی‌پال، مسترکارت و ویزاکارت جهت پرداخت هزینه‌های درون برنامه‌ای اپ‌های اپ استور یا استفاده از سرویس‌های اشتراکی اپل وجود نخواهد داشت.

تولید این محتوا توسط نبض بازار صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید آن نیست.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.