عملکرد درخشان فولاد خوزستان در طی ۱۱ ماه سال ۱۴۰۲

شرکت فولاد خوزستان که با نماد بورسی فخوز شناخته می‌شود در یازده ماه ابتدایی سال جاری عملکرد درخشانی در فروش محصولات خود داشته است.
کد خبر : 30339
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1402 - 13:24
عملکرد درخشان فولاد خوزستان در طی ۱۱ ماه سال ۱۴۰۲
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، مهم‌ترین محصولات شرکت فولاد خوزستان شامل گندله، آهن اسفنجی در ابتدای زنجیره فولاد و محصولاتی مانند بیلت، بلوم و اسلب تولید شده در واحد نورد گرم می‌شود

براساس گزارش فعالیت ماهانه فولاد خوزستان که در تارنمای کدال منتشر شده این شرکت در طی ۱۱ ماه ابتدایی سال جاری حدودا ۶۷ هزار میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که از این مبلغ حدودا ۵۰ هزار میلیارد تومان مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخلی و ۱۷.۴ هزار میلیارد تومان مربوط به صادرات محصولات می‌باشد.

رشد ۴۷ درصدی فروش فولاد خوزستان

شرکت فولاد خوزستان با سرمایه ثبت شده ۱۹۰۰۰۰ میلیاردی در طی ۱۱ ماهه ابتدایی سال گذشته حدودا ۴۵ هزار میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده بود که امسال در همان مدت زمان با رشد ۴۷ درصدی به مقدار فروش ۶۷ هزار میلیاردی دست یافته است.

عمده‌ترین درآمد فولاد خوزستان مربوط به فروش بلوم بیلت با مبلغ ۲۷ هزار میلیارد تومان می‌باشد و اسلب با فروش ۱۸ هزار میلیاردی در رتبه بعدی قرار گرفته است.

افزایش ۶۴ درصدی فروش بلوم بیلت

این بنگاه اقتصادی از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا انتهای بهمن ماه موفق به فروش ۲۷ هزار میلیارد تومان  شمش فولادی (بیلت و بلوم) شده که حاکی از رشد ۶۴ درصدی این محصول نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

فروش صادراتی بلوم بیلت

مقدار فروش صادراتی بیلت و بلوم فولاد خوزستان در ۱۱ ماه نخست سال ۱۴۰۲، در حدود ۱۲.۶ هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۲۴ درصدی داشته است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.