عملکرد مثبت بهران در یازدهمین ماه از سال جاری

درآمد‌های شرکت نفت بهران از فروش محصولاتش در طی عملکرد یک ماه بهمن ۱۴۰۲ افزایش یافت.
کد خبر : 30414
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 23:11
عملکرد مثبت بهران در یازدهمین ماه از سال جاری
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، شرکت نفت بهران در سال ۱۳۴۵ با ظرفیت تولید سالانه ۳۲ هزار تن روغن پایه به عنوان یکی از اولین پالایشگاه‌های روغن خاورمیانه تأسیس شد. در طول سال‌های بعد با طرح‌های توسعه انجام شده و بهبود‌های مستمر کیفی، ظرفیت پالایشگاه به ۲۶۰ هزار تن روغن پایه در سال افزایش یافته و امکانات مورد نیاز برای تولید ۵۵۰ هزار تن انواع محصولات فراهم شده است.

این شرکت در سال ۶۹ در بورس اوراق بهادار تهران و گروه “فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته ای” با نماد شبهرن پذیرفته شده است. تاسیس، ساخت و اداره نمودن پالایشگاه روغن موتور و روغن‌های صنعتی و محصولات جانبی آن در ایران و تخلیط وبسته بندی ظروف مربوطه از جمله فعالیت‌های بهران می‌باشد.

فروش نفت بهران در بهمن ماه سال جاری به مرز ۲ هزار میلیارد تومان رسید

براساس گزارش فعالیت ماهانه نفت بهران که در تارنمای کدال منتشر شده میزان فروش یک ماهه شرکت فوق به مرز ۲ هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد ۱۸ درصدی دارد این شرکت محصولات خود را در بازار‌های داخلی و خارجی به فروش رسانده و بیشترین درآمد را از فروش محصولات در بازار‌های داخلی کسب کرده است.

افزایش ۳۲ درصدی فروش داخلی شبهرن

این بنگاه اقتصادی در بهمن ماه سال گذشته حدودا یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از محصولات خود را در بازار‌های داخلی عرضه نموده بود که در بهمن ماه امسال با رشد ۳۲ درصدی حدودا به ۲ هزار میلیارد تومان رسید عمده‌ترین درآمد بهران مربوط به فروش روغن موتور بنزینی با ۶۲۶ میلیارد تومان بوده و روغن موتور دیزلی با ۵۲۰ میلیارد تومان در رتبه بعدی قرار دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.