افزایش صادرات پتروشیمی فن آوران

صادرات پتروشیمی فن آوران در طی یازده ماه سال جاری حدودا ۴۵ درصد افزایش یافته است.
کد خبر : 30438
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 9:03
افزایش صادرات پتروشیمی فن آوران
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، شرکت پتروشیمی فن‌آوران در اردیبهشت سال ۱۳۷۷ به‌صورت شرکت سهامی‌عام تاسیس و در بهمن سال ۱۳۸۶ توسط سازمان بورس اوراق بهادار پذیرفته شد. مرکز اصلی این شرکت در تهران و محل کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر، با مساحت ۲۵ هکتار  واقع شده است. پتروشـیمی فـن‌آوران از واحد تجاری فرعی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی‌تامین (تاپیکو) است و شرکت مذکور (تاپیکو) از گروه شرکت‌های سازمان تامین اجتماعی است.

موضوع اصلی فعالیت شرکت پتروشیمی فن‌آوران شامل صدور محصولات پتروشیمی، ذخیره، واردات و صادرات و تبدیل کلیه مواد پتروشیمی و پتروشیمیایی و فرآورده‌های فرعی و مشتقات ذی‌ربط آن‌ها اعم از صنعتی و خوراکی و انجام کلیه فعالیت‌های تولیدی و صنعتی، بازرگانی، فنی و مهندسی است که به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم مربوط به عملیات مذکور هستند.

رشد ۴۵ درصد صادرات شفن

براساس گزارش فعالیت ماهیانه که پتروشیمی فن آوران در تارنمای کدال به اطلاع سهام داران خود رسانده است نشان می‌دهد این شرکت در طی یازده ماه از سال ۱۴۰۲ بیش از ۹ هزار میلیارد تومان از محصولات خود را در بازار‌های داخلی و خارجی به فروش رسانده است که از این مبلغ حدودا ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان مربوط به صادرات و ۳ هزارو ۴۰۰ میلیارد تومان مربوط به فروش داخلی این شرکت می‌باشد.

صادرات این شرکت در طی یازده ماه سال گذشته حدودا ۴ هزار میلیارد تومان بود که امسال در همان مدت زمان صادرات این شرکت با رشد ۴۵ درصدی به ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید علاوه بر این فروش داخلی این شرکت در طی این یازده ماه رشد ۱۱ درصدی نسبت به دوره قبل داشته است.

فروش ۵ هزار و ۲۰۰ میلیاردی متانول صادراتی توسط شفن

این بنگاه اقتصادی از صادرات متانول یکی از اصلی‌ترین محصولات خود حدودا ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که حدودا ۴۳ درصد فروش این محصول رشد کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.