جهش ۱۴۲ درصدی فروش پتروشیمی فن آوران

فروش پتروشیمی فن آوران در دوره یک ماهه بهمن ۱۴۰۲ با رشد ۱۴۲ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل همراه شد.
کد خبر : 30441
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 9:10
جهش ۱۴۲ درصدی فروش پتروشیمی فن آوران
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، پتروشیمی فن آوران از فروش محصولات خود در بهمن ماه سال جاری ۸۷۰ میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

پتروشیمی فن اوران با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۹۵ میلیاردتومانی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن ماه سال جاری نشان داد که یکی از بهترین ماه‌های خود را سپری کرده است.

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی فن آوران در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود، به درآمد ۸۷۰ میلیاردی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با بهمن ماه سال قبل با افزایش ۱۴۲ درصدی رصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۱ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳۱ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی فن آوران از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به متانول صادرات با ۵۰۰ میلیارد تومان بود پس از متانول صادراتی، پرفروش‌ترین محصول این شرکت متانول داخلی بود که  ۱۹۷ میلیارد تومان کسب درآمد داشته است. همچنین شرکت پتروشیمی فن آوران در ماه جاری از اسید استیک داخلی و صادراتی، منو اکسید کربن و محصولات فرعی هم کسب درآمد کرد.

صادرات شفن در بهمن ۱۴۰۲ به ۵۱۰ میلیارد تومان رسید

علاوه بر موارد فوق این بنگاه اقتصادی در بهمن ماه سال گذشته طی یک ماه فقط ۶۲ میلیارد تومان صادرات داشت که امسال در همان مدت زمان با جهش ۷۱۵ درصدی به صادرات ۵۱۰ میلیاردی رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.