درخشش مهندسان جوان پتروشیمی آپادانا در کنفرانس‌های معتبر مرتبط با صنعت متانول

مقالات پژوهشگران شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس در حوزه‌های مرتبط با هوش مصنوعی، فناوری و تکمیل زنجیره ارزش صنعت متانول؛ درپایگاه‌های تخصصی علمی، ژورنال‌ها و سمینار‌های مرتبط با صنعت؛ مورد پذیرش و در نوبت ارائه قرار گرفتند.
کد خبر : 30457
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1402 - 12:42
درخشش مهندسان جوان پتروشیمی آپادانا در کنفرانس‌های معتبر مرتبط با صنعت متانول
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از اداره توسعه ارتباطات و برند شرکت پتروشیمی آپادانا، مهندسان جوان شرکت؛ تاکنون موفق به چاپ مقاله در ژورنال‌ها و ارائه در کنفرانس‌های تخصصی مرتبط با صنعت متانول شده اند.

چاپ مقاله در نشریه مهندسی شیمی ISI

بر این اساس؛ مقاله فردین حسینی با موضوع “مطالعات آزمایشگاهی و مدل سازی هوش مصنوعی؛ حذف آلاینده‌های رنگی از پساب در ژورنال ISI با محوریت مهندسی شیمی و تکنولوژی به چاپ رسیده است.

پذیرش و ارائه مقاله در کنفرانس سوخت و احتراق

در بخش ارائه نیز؛ مقاله محمد بهبهانی، فردین حسینی و زانیار سیف پناهی، با موضوع “مدل سازی CFD اثر افزایش متانول به بنزین بر مشخصه‌های احتراق”در دهمین کنفرانس سوخت و احتراق مورد پذیرش قرار گرفت و ارائه شد.

پذیرش و ارائه مقاله در کنفرانس‌های توسعه و فناوری در مهندسی شیمی و کاتالیست

همچنین؛ مقاله‌های “کاربرد متانول به عنوان سوخت کشتی؛ مطالعه موردی بر ارزیابی اقتصادی و زیست محیطی” و “مطالعه آزمایشگاهی تولید گاز سنتز با استفاده از روش نانو فتوکاتالیست در حضور فاز آبی” از سوی عبدالله گلکاری و ایوب بهمیاری به ترتیب در هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه و فن آوری در مهندسی شیمی و چهارمین کنفرانس کاتالیست ایران مورد پذیرش قرار‌گرفته و ارائه شدند.

پذیرش و ارائه در کنفرانس فناوری اطلاعات، مدیریت و کامپیوتر

در بخش دیگر همچنین مقاله مسعود رحیمی با موضوع “ارزیابی هوش مصنوعی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی” در اولین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، مدیریت و کامپیوتر مورد پذیرش قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.