​بازدید سرزده مدیرعامل بانک صادرات ایران از روند خدمت‌رسانی شعب بانک

مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدیدی سرزده از برخی شعب بانک، روند خدمت‌رسانی به مردم و تحقق اهداف بانک در افزایش سهم از بازار بانک را پیگیری کرد.
کد خبر : 30466
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1402 - 14:26
​بازدید سرزده مدیرعامل بانک صادرات ایران از روند خدمت‌رسانی شعب بانک
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی در این بازدید‌ها که به‌منظور بررسی میدانی از عملکرد شعب بانک در ماه پایانی سال به همراه معاون شعب، معاون طرح و برنامه، بازرس ویژه و مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات از دو شعبه این بانک انجام شد، از نزدیک در جریان فعالیت و ارائه خدمات بانکی به مشتریان قرار گرفت و دستورات لازم برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های بانک برای توسعه خدمات و تحقق اهداف بانک را مورد تاکید قرار داد.

سیفی همچنین رعایت نظام آراستگی شعب و تکریم مشتریان، تحقق اهداف شعبه در روز‌های پایانی سال، جمع‌بندی و به‌روزرسانی امور پایان سال و همچنین استمرار در بازاریابی‌های صورت گرفته و پیگیری آن را مورد توجه قرار داد و از زحمات کارکنان بانک در تسریع و دقت در خدمت‌رسانی به مردم و‌مشتریان در روز‌های پایانی سال قدردانی کرد.

سیدکاظم مرتضوی اسکویی معاون شعب و عبداله رستمی معاون طرح و برنامه بانک نیز در این بازدید‌ها فروش محصولات نوین بانک، رعایت نسبت‌ها و شاخص‌های عملکردی، تکمیل پرتفوی شعب از تعهدات و تسهیلات و لزوم استفاده از ظرفیت سایر محصولات نوین بانک را تشریح کردند.

در این بازدید‌ها همچنین مهرداد رضائی بازرس ویژه مدیرعامل و هدایت نصرالهی مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک نیز به بررسی روند فعالیت شعب و موانع موجود پرداختند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.