فراخوان واحد کلینیک آپادانا خلیج فارس

آگهی فراخوان برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی (نوبت اول)
کد خبر : 30539
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402 - 9:21
فراخوان واحد کلینیک آپادانا خلیج فارس
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس در نظردارد راهبری واحد کلینیک (درمانگاه) مجتمع خود را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید؛ لذا بدینوسیله از شرکت‌های واجد شرایط مالی و عملیاتی متمایل به شرکت در مناقصه فوق دعوت می‌شود حداکثر ظرف مدت پنج روز از تاریخ نشر آگهی نوبت دوم نسبت به تحویل مدارک از قبیل اساسنامه، آگهی تاسیس و تغییرات، آخرین گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده، کپی قرارداد‌های مشابه منعقد شده، لیست نیروی انسانی کلیدی (اعضاء هئیت مدیره و کارشناسان) به همراه مدارک تحصیلی آنان، لیست امکانات و تجهیزات تحت تملک، گزارش حسابرسی تایید شده توسط جامعه حسابداران رسمی ایران مربوط به سه سال آخر شرکت و مجوز فعالیت مرتبط و … را به همراه درخواست شرکت در مناقصه به دفتر امور حقوقی و قرارداد‌های این شرکت واقع در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، فاز دو پتروشیمی‌ها – شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس – ساختمان اداری – طبقه اول اقدام نمایند.

بدیهی است که ارسال مدارک برای شرکت کنندگان هیچگونه حقی ایجاد نکرده و این شرکت پس از بررسی اسناد و مدارک واصله در چارچوب ضوابط و مقررات داخلی خود از شرکت‌های واجد شرایط دعوت بعمل خواهد آورد.

همچنین مقتضی است متقاضیان شرکت در مناقصه نسبت به تکمیل فرم ارزیابی پیوست و ارائه اسناد مثبته مربوط به آیتم‌های ذکر شده در جدول ارزیابی اقدام نمایند.

آخرین مهلت تحویل رزومه‌ها روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ می‌باشد. بدیهی است به رزومه‌های ارسالی که بعد از تاریخ مذکور تحویل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱- مناقصه گزار: شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس (سهامی خاص)

۲- موضوع مناقصه: راهبری واحد کلینیک (درمانگاه) سایت مجتمع شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس.

۳- شماره مناقصه: PGAP-BID-P-۱۴۰۲-۲۱،

۴- خلاصه اطلاعات مناقصه به شرح زیر است (سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه آمده است):

– محل اجرای قرارداد: سایت شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس؛ منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، فاز دو پتروشیمی‌ها و نوع طرح غیر عمرانی می‌باشد.

– مدت اجرای کار: ۱۲ ماه تقویمی (یکسال).

۵- حداقل شرایط لازم برای حضور در مناقصه:

۱-۵- داشتن امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی مجرب و همچنین داشتن توانائی مالی کافی متناسب با کار ذکر شده.

۲-۵- دارای توان فنی و اجرائی حداقل پنج قرارداد مشابه طی پنج سال گذشته و ارائه تصویر آخرین قرارداد‌های قبلی از لحاظ میزان حجم و اعتبار مالی بهمراه رضایت نامه کارفرمای مربوطه.

۳-۵- اخذ مجوز فعالیت از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس. (لزوم عقد قرارداد، ثبت نام در سامانه یکپارچه مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه و ارائه آن به کارفرما می‌باشد)

۴-۵- دارای گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران (دارای اعتبار در زمان برگزاری مناقصه) صادره از مراجع ذیصلاح (اداره کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس) و معرفی نامه از اداره کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه به منظور حضور در مناقصه و دارای گواهی حسن انجام کار از منظر بهداشت، ایمنی، محیط زیست از کارفرما‌های قبلی.

۶- تضمین شرکت در مناقصه: (در حال حاضر نیازی به اخذ و ارائه تضمین شرکت ئر مناقصه نمی‌باشد و پس از انجام ارزیابی کیفی و اخذ امتیاز لازم، در زمان ارسال دعوت نامه و برگزاری مناقصه می‌بایست ارائه گردد)

ضمانت نامه معتبر بانکی یا واریز نقدی به شماره شبا ۲۸۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲۶۴۹۰۷۱۱۳۹ IR بنام شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس نزد بانک تجارت شعبه پتروشیمی مهر؛ به مبلغ:.۲.۱۲۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال و به حروف دو میلیارد و یکصد و بیست وپنج میلیون ریال.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۷۳۲۲۳۱۴-۰۷۷۳ داخلی ۲۲۶۵ یا ۲۲۲۲ تماس حاصل فرمائید.

۱۰- آخرین مهلت تحویل رزومه: ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۲/۱۲/۱۴۰۲ می‌باشد.

۱۱- تاریخ انتشار نوبت اول: ۳۰/۱۱/۱۴۰۲ تاریخ انتشار نوبت دوم: ۰۵/۱۲/۱۴۰۲،

۱۲- شرح مختصری از موضوع مناقصه: عبارت است از راهبری واحد درمانگاه شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس واقع در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عسلویه، جهت ارائه خدمات درمانی پایه، ارزیابی، اقدامات درمانی فوری شرایط تهدید کننده حیات، آماده کردن بیمار برای انتقال، پشتیبانی اورژانس به تمامی کارکنان شاغل در شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس اعم از کارفرما و پیمانکاران، مهمانان، مراجعین، تفاهمات پتروشیمی آپادانا با منطقه یا شرکت‌های همسایه و هر شخصی که در زمان دریافت خدمات فوق درسایت شرکت یا محدوه عملیاتی فعلی/ آتی شرکت در منطقه (محدوده داخلی/ آفسایت/ محدوده‌های فعالیتی شرکت با توجه به شرایط پروژه‌ای و در کل هر آنچه که از نظر قوانین تأمین اجتماعی بخشی از کارگاه شرکت آپادانا قلمداد می‌گردد) از طریق تأمین تجهیزات، نیروی انسانی و کادر متخصص و ماهر مورد نیاز شامل، پزشک متخصص طب اورژانس، پرستار، راننده آمبولانس و آمبولانس تیپ B دیزلی با سقف بلند High Roof (طبق برگه معاینه طبی استاندارد) مطابق با استاندارد‌های مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و با مدل تولید نهایتا سه سال قبل از تاریخ شروع این پیمان، تهیه کلیه تجهیزات، دارو‌ها و اقلام مصرفی لازم با تأیید کارفرما.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.