با مشارکت در «جشنواره پذیرنده ملی» از مزایای ویژه آن بهره‌مند شوید

با مشارکت در «جشنواره پذیرنده ملی» بانک ملی ایران همه می‌توانند از مزایای خاص و ویژه آن بهره‌مند شوند.
کد خبر : 30686
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اسفند 1402 - 12:42
با مشارکت در «جشنواره پذیرنده ملی» از مزایای ویژه آن بهره‌مند شوید
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با بیشترین تعداد دارندگان کارت بانکی در کشور و شبکه گسترده پشتیبانی در سطح ملی، سعی دارد در قالب «طرح پذیرنده ملی» به نیازمندی‌های متنوع مشتریان خود پاسخ دهد.

جشنواره “پذیرنده ملی” یکی از طرح‌های جدید بانک ملی ایران است که در دو بخش برای دارندگان تمامی کارت‌های شبکه بانکی کشور و دارندگان دستگاه‌های کارتخوان بانک ملی ایران برگزار می‌شود و هر کدام می‌توانند از جوایز و بسته‌های تشویقی، خدماتی و متمایز این بانک استفاده کنند. پرداخت تسهیلات ویژه تا سقف ۵۰ میلیارد ریالدر این طرح دارندگان کارتخوان بانک ملی ایران می‌توانند برای ورود به جشنواره با حداقل ۳۰ میلیون تومان تراکنش ماهانه (POS) علاوه بر بهره مندی از بسته‌های کاربردی، از تسهیلات ویژه تا سقف ۵۰ میلیارد ریال با نرخ مصوب و یا تسهیلات ۲ میلیارد ریالی بدون سود و کارمزد و هر ماه ۱۰ کمک هزینه ۱۰ میلیارد ریالی خرید خودرو به قید قرعه (هر ۱ میلیون تومان ۱ امتیاز) شرکت کنند.

۹۵ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالیجشنواره پذیرنده ملی برای دارندگان کارت‌های تمامی بانک‌ها نیز جوایز ارزنده‌ای را در نظر گرفته است.

تمامی دارندگان کارت بانکی، با هر یک از کارت‌های فعال خود در شبکه بانکی می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن ۹۵ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی در صورت خرید از طریق کارت‌خوان بانک‌ملی (سداد)؛ به قید قرعه با کسب حداقل ۲ امتیاز، (هر ۱۰۰ هزار تومان یک امتیاز) در هر ماه امتحان کنند.

برای شرکت در این جشنواره کافی است تا پرداخت‌های بالای ۲۰۰ هزار تومانی خود را از طریق ابزار‌های پذیرش (مانند کارتخوان، درگاه پرداخت و اپلیکیشن‌های پرداخت) شرکت خدمات پرداخت الکترونیک سداد انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات طرح، نحوه ارائه تسهیلات، شرایط و نحوه پرداخت اقساط، جوایز ویژه و تمام نکات مد نظرتان، می‌توانید به آدرس اینترنتی https://bmi.ir/landing/pazirandeh بانک ملی ایران مراجعه و از آخرین اخبار و اطلاعات این جشنواره آگاهی یابید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.