پیام نوروزی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول

عیسی اسحاقی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ پیام تبریک منتشر نمود.
کد خبر : 30755
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 فروردین 1403 - 16:46
پیام نوروزی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول
Print Friendly, PDF & Email

فرا رسیدن رستاخی باشکوه و پرطراوت بهاری طبیعت، و همزمانی آن با بهار قرآن، فرصتی گرانبها برای حمد و سپاس ایزد منان و زمانی برای اندیشیدن به خالق لایتناهی و مواهب الهی است.

اینجانب وظیفه خود می‌دانم از زحمات ومساعی ارزشمند کلیه همکاران عزیزم در سالی که گذشت، قدردانی نمایم و یقین دارم در سال جدید نیز با بهره‌گیری کامل از توانمندی تک تک شما، در مسیر رشد و توسعه شرکت نفت ایرانول همچون گذشته نقشی ماندگار خواهید داشت. رجاء واثق دارم در سال پیش رو، با تلاش وانگیزه مضاعف همه شما عزیزان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری «سال جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده بتوانیم با افزایش تولید، اجرای طرح‌های توسعه ایی، افزایش بهره وری و سود آوری ضمن ادای، مسئولیت خودمان در قبال خون شهدا و، در راستای ارتقای نام ایرانول در صنعت روانکار گامی در جهت پیشرفت اقتصادی کشور عزیزمان ایران برداریم.

اکنون در آستانه سال نو شمسی ضمن تبریک این ایام خجسته به خانواده بزرگ ایرانول، سهامداران ارجمند و همه ذینفعان، سعادت، سلامت و کامیابی همه شما خوبان از جمله معاونین، مدیران، روسا، و کارکنان شرکت نفت ایرانول و عاملین عزیز و همه کارکنان زحمتکش و دلسوز اتوسرویس‌ها در سراسر کشور را از درگاه ایزد منان خواستارم باشد که در این سال نو روزگارانی درخشان همچون تاریخ با افتخار ایرانول برای یکایک شما رقم خورد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.