مروری بر عملکرد نفت بهران در سال گذشته؛

افزایش ۲۱ درصدی فروش نفت بهران در سالی که گذشت

شرکت نفت بهران به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع روانکار‌های موتوری و صنعتی در ایران در سال گذشته مجموع درآمد‌های خود را حدودا ۲۱ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.
کد خبر : 31073
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 1:29
افزایش ۲۱ درصدی فروش نفت بهران در سالی که گذشت
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، شرکت نفت بهران با ظرفیت تولید سالانه ۳۲ هزار تن روغن پایه به عنوان یکی از اولین پالایشگاه‌های روغن خاورمیانه می‌باشد. درآمد‌های این شرکت در طی ۱ سال گذشته به مرز ۲۱ هزار میلیارد تومان رسیده است.

رشد ۲۱ درصدی فروش بهران

براساس اطلاعاتی که در تارنمای کدال منتشر شده شرکت نفت بهران در سال ۴۰۱ حدودا ۱۷ هزار میلیارد تومان از محصولات خود را فروش رسانده بود که در سال گذشته با افزایش ۲۱ درصدی میزان درآمد‌های این شرکت به مرز ۲۱ هزار میلیارد تومان رسید علاوه بر این روغن موتور بنزینی با فروش ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی بیشترین نقش را در فروش سال گذشته نفت بهران داشته است و روغن موتور بنزینی با فروش ۵ هزار و ۷۰۰ میلیاردی در رتبه بعدی قرار گرفته است.

جمع فروش داخلی بهران به ۱۷ هزار میلیارد تومان رسید

این بنگاه اقتصادی در سال گذشته توانسته مجموعه از بازار‌های داخلی و خارجی حدودا ۲۱ هزار میلیارد تومان درآمد بدس بیاورد که بیشتر سهم درآمدی بهران از فروش محصولات در بازار‌های داخلی بوده و میزان فروش داخلی این شرکت تقریبا به ۱۷ هزار میلیار تومان رسیده و صادرات بهران نیز در سال گذشته ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است.

رشد ۳۲.۵ درصدی فروش داخلی نفت بهران در سال گذشته

شرکت نفت بهران که سرمایه ثبت شده ۱۸ هزار میلیاردی که با نماد شبهرن در بازار سرمایه شناخته می‌شود در سال ۴۰۱ حدودا ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از محصولات خود را در بازار‌های داخلی به فروش رسانده بود که در سال گذشته با رشد ۳۲.۵ درصدی به فروش ۱۷ هزار میلیاردی دست یافت.

شرکت نفت بهران در کنار تولید محصولات روغن‌موتور خودرویی، محصولات روغن مصرفی صنایع را نیز تولید می‌کند. این شرکت  با تولید روغن مصرفی صنایع ازجمله روغن‌های گردشی و هیدرولیک، روغن‌های دنده صنعتی، روغن‌های عملیات حرارتی، بهران محافظ، روغن‌های نساجی، روغن‌های توربین، روغن‌های کمپرسور، روغن ترانسفورماتور، روغن‌های عملیات فلزکاری و روغن‌هایی با مصارف عمومی صنایع، کمک بزرگی به صنعت ایران کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.