معاون خرید در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران:

اولویت شرکت فولاد خوزستان، تامین مواد اولیه از داخل کشور است

عطا تفضلی معاون خرید فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی این شرکت اظهار داشت: این شرکت، سعی در استفاده از منابع مختلف داخلی بر اساس کیفیت‌های مدنظر دارد.
کد خبر : 31487
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 8:55
اولویت شرکت فولاد خوزستان، تامین مواد اولیه از داخل کشور است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، فولاد خوزستان برای تامین کنسانتره مورد نیاز خود، معدن‌های متفاوتی را تملک نموده که در پهنه‌های مرکزی، شمال غرب و شرق کشور می‌باشند.

وی افزود: این شرکت برای تامین کنسانتره مورد نیاز خود از پهنه‌های مختلف کشور در شمال شرق و غرب کشور و مرکز با توجه به قیمت و کیفیت، مواد اولیه لازم را تامین می‌کند در سال‌های اخیر علیرغم خود مصرف شدن تامین کنندگان بزرگ، واحد‌های تولیدی و معادن کوچک مقیاس وارد بازار شده اند و در ارتباط تجاری با ما هستند. در همین راستا شرکت فولاد خوزستان هم به واسطه شرکت زیر مجموعه توسعه معادن اقدام به تملک معادن نموده و بهره مندی از آن‌ها هم آغاز شده است.

تفضلی اظهار داشت: با راه اندازی کارخانه زمزم ۳ که بزرگ‌ترین مگامدول حال حاضر کشور است از تامین آهن اسفنجی صدر در صد بی نیاز شده ایم و حتی صادرات اسفنجی در جریان است. برای این حجم تولید در حال تامین گندله از منابع مختلف از جمله شرکت زیر مجموعه، صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد هستیم.

وی در پایان اظهار داشت: خرید مواد اولیه بر اساس قیمت تمام شده در تامین و تولید و پارامتر‌های کیفی انجام می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.