شیراز میزبان اجلاس سراسری مدیران بیمه دی

اجلاس دو روزه سراسری مدیران شرکت بیمه دی با عنوان "پایش برنامه عملیاتی و تحقق فروش" با حضور مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثاگران، بیمه مرکزی، مدیر عامل و مدیران ارشد بیمه دی و مسولان استانی روز‌های دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر : 31499
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 9:40
شیراز میزبان اجلاس سراسری مدیران بیمه دی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی، این اجلاس با شعار “جهش فروش و یکپارچگی سازمانی” و با هدف پایش برنامه عملیاتی شرکت بیمه دی که در سال گذشته تصویب و ابلاغ شده و گزارش یک ماهه فروش این شرکت برگزار خواهد شد.

پنل‌های تخصصی مدیران با عناوین “پنل فروش بیمه‌های اتومبیل، بیمه‌های درمان، بیمه‌های عمر، بیمه نامه‌های آتش سوزی، مهندسی، مسئولیت، عمر و حوادث با دستور جلسه بررسی چالشها، فرصت‌های بازار و راهکار‌های عملیاتی از منظر حوزه فروش و ستاد و همچنین پنل تیم سازی حوزه بیمه‌های زندگی با دستور جلسه ارائه راهکار‌ها و برنامه‌های شرکت” روز چهارشنبه ۱۲ اریبهشت برگزار می‌شود.

همچنین در ادامه و در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، مدیران موفق شعب به ایراد تجربیات خود در این اجلاس خواهند پرداخت و این رویداد با تجلیل از شعب برتر پایان خواهد یافت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.