یک خانه نوساز در شرق تهران چند؟

در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهای نوسازی که در مناطق شرقی تهران به فروش گذاشته است، خواهیم پرداخت؛
کد خبر : 9389
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1400 - 11:52
یک خانه نوساز در شرق تهران چند؟
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر, در ابتدا لازم به ذکر است، قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید، تنها نمونه‌ای از واحدهاست که در شرق تهران به فروش گذاشته شده و مطلقا قیمت مسکن در این محله‌ها را عنوان نمی‌کند؛ قیمت مسکن در هر محله باتوجه به متغیرهای تاثیرگذار در قیمت مسکن متفاوت است.

یکی از محله‌های شرقی تهران، تهرانپارس است؛ این محله در منطقه ۴ و ۸شهرداری تهران قرار دارد؛ واحدی ۸۹متری و نوساز در این محله متری ۴۰میلیون تومان به فروش گذاشته شد؛ همچنین یک دستگاه آپارتمان ۷۵متری و نوساز در پیروزی با قیمت ۲۴میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد.

خانه‌ای ۱۵۴متری و نوساز در نارمک متری ۳۷میلیون تومان و یک واحد ۹۷متری و نوساز در دردشت متری ۳۲میلیون تومان فروخته می‌شود. محله‌های شرقی در حوزه قیمت مسکن، تنوع بسیار بالایی دارد و با بودجه‌های متنوع، امکان خرید مسکن در این محله وجود دارد.

مجیدیه یکی دیگر از محله‌های شرق تهران است. واحدی ۱۲۳متری و نوساز در این محله متری ۳۶میلیون تومان فروخته خواهد شد؛ همچنین برای خرید یک خانه ۷۹متری و نوساز در دبستان ۴۱میلیون تومان برای هر متر مربع سرمایه مورد نیاز است.

از دیگر واحدهای نوسازی که در شرق تهران به فروش گذاشته شده است، خانه‌ای ۸۴متری در تهران نو بود؛ این خانه با قیمت ۳۳میلیون تومان در هر متر مربع فروخته خواهد شد. همچنین یک خانه ۹۰متری و نوساز در نیرو هوایی متری ۳۵میلیون تومان قیمت خورد.

 

منبع:اقتصاد آنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.