امکان مکاتبه الکترونیکی مشتریان با بانک دی فراهم شد

با راه‌اندازی سامانه مکاتبات الکترونیکی به منظور بهبود نظام پاسخگویی به شهروندان،مشتریان بانک دی می‌توانند از طریق این سامانه با بانک دی مکاتبه کنند.
کد خبر : 9845
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1400 - 22:35
امکان مکاتبه الکترونیکی مشتریان با بانک دی فراهم شد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر؛ در راستای کاهش مراجعات حضوری، صرفه‌جویی در هزینه‌های پستی و همچنین جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که به سامانه پیام دولت دسترسی ندارند و خواستار مکاتبه با بانک دی هستند، می‌توانند از این پس مکاتبات عادی خود را از طریق سامانه‌ مکاتبات الکترونیکی به نشانی اینترنتیemokatebe.ir  ثبت و ارسال کنند.

گفتنی است، دبیرخانه مرکزی بانک دی از طریق این سامانه مکاتبات ارسالی را دریافت کرده و برای اقدام به واحدهای مربوطه، ارجاع می دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.