حضور گروه فولاد مبارکه در اولین نمایشگاه رونق تولید ملی

Print Friendly, PDF & Email

نمایشگاه رونق تولید ملی با شعار «نهضت ساخت تولید داخل» با حضور شرکت فولاد مبارکه و بیش از ۴۰ شرکت داخلی در محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی پل شهرستان اصفهان، با دو رویکرد اساسی لزوم حمایت از تولید داخلی با رونمایی از دستـــــاوردهای صنعتگــــــران و دانشمندان ایرانی، و نیز نمایش نیازهای وارداتی صنایع برگزار شد.

کد خبر : 140
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1398 - 9:15
حضور گروه فولاد مبارکه در اولین نمایشگاه رونق تولید ملی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ؛ در آیین افتتاحیۀ این نمایشگاه، حمیدرضا فولادگر، نمایندۀ مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمسیون ویژۀ تولید ملی، و سید حسن قاضیعسگر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منابع استانداری اصفهان از غرفۀ فولاد مبارکه بازدید کردند و از نزدیک با فرایند بومیسازی این شرکت آشنا شدند.
قانون رفع موانع تولید تصویب شده است
حمیدرضا فولادگر در این خصوص گفت: بهمنظور حمایت از تولید ملی و رونق تولید، علاوهبر قانون رفع موانع تولید، قانون حداکثر استفاده از تولید داخل تصویب شده است. طبق این قانون هیچ شرکت دولتی، نیمهدولتی و شرکتهای خصوصیای که از امکانات دولتی استفاده میکنند، تا قبل از حصول اطمینان از عدم امکان تولید کالا در داخل، اجازۀ واردات از خارج از کشور را نخواهند داشت.
فولاد مبارکه درزمینهٔ بومیسازی خوب عمل کرده است
در ادامه، قاضی عسگر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: فولاد مبارکه درزمینۀ بومیسازی خوب عمل کرده است. این شرکت بایددر ادامه هم تا حد امکان نیازهای خود را در داخل تهیه کند تا باعث بهبود روند ایجاد اشتغال شود.
وی ضمن تأکید بر اینکه فولاد مبارکه باید با برنامهریزی بلندمدت و با این دیدگاه که تحریمها همواره برقرار خواهد بود، نیازهای خود را از داخل تهیه کند، تصریح کرد: این رویکرد باعث میشود تولیدکنندگان داخلی توانمند شوند و بتوانند با تولیدکنندگان خارجی رقابت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.