ورود گوشی‌های تاشو شیائومی به بازار

گروه افشاگر Ice Universe اخیراً ادعا کرده است که گوشی هوشمند Xiaomi Mix Fold ۲ در تاریخ ۱۱ آگوست عرضه خواهد شد.
کد خبر : 16491
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 17:22
ورود گوشی‌های تاشو شیائومی به بازار
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، برند چینی شیائومی در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین برنده‌های گوشی هوشمند در سطح دنیا تبدیل شده است. این شرکت با تولید مدل‌هایی بسیار باکیفیت و با قیمت مقرون به صرفه، توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند و در کشور ما هم با اینکه تا چند سال پیش کسی نام شیائومی را هم نشنیده بود،‌ در حال حاضر به یک برند بسیار محبوب تبدیل شده است.

 

شرکت شیائومی چند سال پیش نخستین گوشی هوشمند تاشوی خود را با نام «می میکس فولد» معرفی کرد؛ اکنون این شرکت در حال کار بر جانشین آن در بازار است. با توجه به مطالب ارائه شده، به نظر می‌رسد که بعضی از ویژگی‌ها و مشخصات کلیدی گوشی هوشمند آینده Xiaomi MIX Fold 2 فاش شده است، اکنون تقریباً مشخص شده است که نسل بعدی گوشی تاشو شیائومی چه ویژگی دارد.

 

گوشی شیائومی میکس فولد دو با نام رمز zizhan و شماره مدل ۲۲۰۶۱۲۱۸C دارای صفحه‌نمایش هشت اینچی و نمایشگر خارجی ۶.۵ اینچی است که باید دارای طراحی تاشو دو طرفه باشد. صفحه‌نمایش LTPO گوشی هوشمند تاشو بعدی شیائومی از وضوح ۲.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد که این محصول به تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 مجهز خواهد شد.

 

گزارش‌های ارائه شده حاکی از این است که گوشی هوشمند تاشو آینده شیائومی به سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در قسمت بیرونی مجهز می‌شود که دارای برند لایکا است و توانایی پشتیبانی از ضبط ویدئوهای Dolby Vision HDR را خواهد داشت. گوشی می میکس فولد دو تنها کمی باریک‌تر از رقبای خود است؛ انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد گوشی تاشو آینده شیائومی در دسترس قرار بگیرد.

 

شیائومی گوشی تاشو Mix Fold ۲ را به بازار می‌فرستد

 

گروه افشاگر Ice Universe اخیراً ادعا کرده است که گوشی هوشمند Xiaomi Mix Fold ۲ در تاریخ ۱۱ آگوست عرضه خواهد شد. علاوه بر گوشی تاشو Mix Fold ۲، شرکت شیائومی همچنین هدفون Buds ۴ Pro TWS و تبلت ۱۲.۴ اینچی Pad ۵ Pro را نیز در روز پنجشنبه و در همان رویداد معرفی خواهد کرد که از ساعت ۱۹ به وقت محلی در چین آغاز می‌شود.

 

تبلت Pad ۵ Pro با صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی، تبلت متفاوتی نسبت به Pad ۵ Pro سال گذشته است. اولی دارای صفحه نمایش بزرگتر (۱۲.۴ اینچ در مقابل ۱۱ اینچ) و دارای یک جزیره دوربین در پشت با طراحی متفاوت است.

 

شرکت شیائومی هنوز جزئیات مشخصات این محصولات را اعلام نکرده است، اما با توجه به اینکه تنها دو روز به این رویداد زمان باقی مانده است، زیاد طول نمی‌کشد که از آن مطلع شویم.

 

تبلت جدید شیائومی

 

رقابت در بین شرکت بزرگ در ساخت گوشی تاشو به اوج خود رسیده و سامسونگ نیز قرار است ۲ گوشی هوشمند جدید تاشو را روانه بازار کند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.