همکاری همه جانبه اپراتور‌های ایرانی و عراقی

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران از  همکاری اپراتور‌های ایرانی و عراقی برای خدمت رسانی به زائران در پیاده‌روی اربعین خبر داد.
کد خبر : 17165
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهریور 1401 - 16:51
همکاری همه جانبه اپراتور‌های ایرانی و عراقی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، بنا به تجربه هر ساله حضور زائران در روزهای منتهی به اربعین حسینی در عراق و پیاده روی از مرز ایران تا کربلا معلی، در این روزها مسئله پوشش ارتباطاتی مورد توجه متصدیان حوزه ارتباطات کشور قرار گرفته است.

 

تأمین نیاز‌های ارتباطی مراسم اربعین و ایجاد هماهنگی درافزایش ظرفیت و پوشش شبکه و خدمت‌رسانی بیشتر در مناطق زائرپذیر با حضور اپراتور‌های ایرانی و عراقی ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در محل رگولاتوری عراق در شهر بغداد مورد بررسی قرارگرفت.

 

در این رابطه محمدرضا بیدخام مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: این جلسه که با حضور نمایندگان حوزه‌های ارتباطی کشور متشکل از وزارت ارتباطات، شرکت مخابرات ایران و اپراتور‌های همراه تشکیل شد بر همکاری همه جانبه در جهت رفع مشکلات فنی و ارائه تسهیلات ارتباطی زائران اربعین حسینی تاکید شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه با تاکید بر اهمیت ایجاد زیرساخت‌های مناسب و ارایه خدمات ارتباطی مطلوب از سوی اپراتور‌ها به افزایش هماهنگی‌ها به‌منظور ظرفیت‌سازی اپراتور‌ها و تأمین ارتباطات و ارائه تمام نیاز‌های ارتباطی دستگاه‌های خدمت رسان و تضمین خدمات و کیفیت ارتباطات درتمامی مسیر‌ها به ویژه درمسیر پیاده روی بین شهر‌های نجف و کربلا زائران اربعین حسینی پرداخته شد.

 

بیدخام با بیان اینکه به همکاری اپراتور‌های عراقی در ایجاد بستر مناسب فنی و تجاری برای ارایه خدمات اپراتور‌ها ایرانی در این جلسه تاکید شد ادامه داد: اپراتور‌های ارتباطی با هم افزایی تمهیدات لازم برای پایداری شبکه و تقویت پوشش در مسیر زائران اربعین را پیش بینی کنند و در بحث رومینگ از لحظ فنی و تجاری نیز اقدامات لازم صورت گیرد تا زائران اربعین حسینی با چالش‌هایی در این زمینه مواجه نشوند.

 

وی در پایان با تاکید بر آمادگی شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور بر ارائه هرگونه تسهیلات در شهر‌های مرزی و شهر‌های عراق و اپراتور‌های ایرانی و عراقی افزود: کار گروه تخصصی با حضور اپراتور‌های ایرانی و عراقی در این زمینه تشکیل شد تا به بررسی مشکلات فنی و تجاری بپردازد و آسیب شناسی مسایل ارتباطی کامل صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.