بارندگی در برخی از مناطق ایران

براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور از بارندگی در نقاط مختلف کشور و خیزش گردوخاک در کرمانشاه، ایلام و خوزستان خبر داد.
کد خبر : 18323
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 شهریور 1401 - 20:58
بارندگی در برخی از مناطق ایران
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، طی پنج روز آینده به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، در شمال و شرق هرمزگان و ارتفاعات کرمان رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت وقوع بارندگی بارش پراکنده در ارتفاعات شمال و شرق فارس نیز دور از انتظار نیست.

در ساعات بعدازظهر یکشنبه و دوشنبه (۲۷ و ۲۸ شهریور) در ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان رگبار، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای و از امروز تا سه‌شنبه (۲۹ شهریور) در شمال آن وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

امروز در ارتفاعات تهران و مازندران نیز بارندگی و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

در ساعات بعدازظهر سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۹ و ۳۰ شهریور) در ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

بعدازظهر چهارشنبه و طی روز پنج‌شنبه (۳۱ شهریور) در شمال آذربایجان شرقی، برخی مناطق آذربایجان غربی و اردبیل نیز شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

امروز در برخی نقاط استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه وزش باد شدید گاهی با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

شرق تنگه هرمز امروز مواج است.

همچنین براساس اعلام این سازمان، آسمان تهران فردا (۲۸ شهریور) صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی و در بعدازظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۲۹ شهریور) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات وزش باد و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ شهریور) اهواز با دمای ۴۳ و ۴۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶ و ۷ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.