شایسته سالاری در بیمه دی

برنامه عملیاتی بیمه دی در سال ۱۴۰۱ در جهت تحقق اهداف جدید این شرکت به صورت فصلی پایش می‌گردد.
کد خبر : 19121
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مهر 1401 - 15:17
شایسته سالاری در بیمه دی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، انتصاب و ارتقا کارکنان در بیمه دی براساس شایستگی و از درون این سازمان حسب چارت سازمانی مصوب صورت می‌پذیرد همچنین انتصاب مدیران کلیدی با رعایت مفاد آیین نامه ۹۰ شورای عالی بیمه انجام می‌شود.

در راستای تقویت سرمایه‌های فکری و انسانی اقدامات بیمه دی به شرح زیر می‌باشد:

۱. مدیریت منابع انسانی طبق سنوات گذشته پایش سطح بلوغ فرایند‌ها و نتایج منابع انسانی را براساس مدل ۳۴۰۰۰ مبنای کار خود قرار داده است.

۲. تمرکز فرایند‌ها و نتایج بهبود عملکرد مدیریت منابع انسانی در راستای توانمندسازی کارکنان است.

۳. برگزاری کانون‌های ارزیابی و توسعه کارکنان باعث تقویت توانمندی‌های کارکنان و توسعه شایستگی آنان می‌شود. همچنین پس از حضور افراد در کانون طرح توسعه فردی طراحی می‌گردد که در یک بازه زمانی باعث رشد و تعالی افراد می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.